سرپرست جدید فرمانداری رشت در نخستین روز کاری خود، ضمن حضور در گلزار شهدای تازه آباد با شهیدان آرمیده در این مکان تجدید پیمان کرد.

کیا عاشوری، سرپرست جدید فرمانداری رشت امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) و در نخستین روز کاری خود، با همراهی اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران شهرستانی با حضور در گلزار شهدای تازه آباد و تجدید میثاق با شهدای آرمیده در گلزار گفت: در ابتدای قبول سرپرستی فرمانداری شهرستان رشت به این مکان مقدس آمده ایم تا با شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی پیمان ببندیم که هدفمندتر از گذشته در راه اعتلای نام ایران اسلامی تلاش کنیم.

او امنیت پایدار کنونی و همچنین موفقیت‌های درخشان انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی، فناوری، فرهنگی، اقتصادی، دیپلماسی و دفاعی را از برکات خون پاک شهدا دانست.

سرپرست فرمانداری رشت همچنین امروز و در ابتدای حضور در محل فرمانداری، از واحد‌های مختلف مجموعه متبوع خود بازدید و در گفتگو با همکاران، ضمن خسته نباشید بر ادامه تلاش‌های جهادی برای تحقق اهداف دولت در رفع محرومیت‌ها و شتاب روند توسعه مناطق تأکید کرد.

دیدار با خانواده معظم شهید دفاع مقدس

عاشوری همچنین امروز با همراهی اعضای شورای تأمین شهرستان رشت، ضمن حضور در منزل شهید علیرضا مددی مژده‌ای با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

او گفت: زیارت خانواده معظم شهدا، بهره گیری از راهنمایی‌ها و آشنایی با دغدغه‌های آنان، مهمترین عامل روحیه بخشی مسئولان و کارگزاران نظام برای کار جهادی و خدمت بیشتر است.

دیدار سرپرست فرمانداری رشت با خانواده شهید

سرپرست فرمانداری رشت تصریح کرد: امروز که به برکت خون شهدا و ایثار مجاهدان انقلاب اسلامی، در اوج اقتدار و امنیت پایدار در صحنه‌های داخلی و بین المللی قرار داریم و از احترام شایسته‌ای در میان ملل آزاده جهان برخورداریم؛ بهترین زمان برای تبیین راه و آرمان شهدا است.

شهید علیرضا مددی مژده‌ای از پرسنل فداکار نزاجا، در سال ۱۳۶۳ و طی عملیات بدر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون، به فیض شهادت نائل و در گلزار شهدای تازه آباد رشت جاودانه شد.

بازدید سرپرست فرمانداری رشت از پهنه سراوان

عاشوری همچنین ظهر امروز با همراهی رحیم شوقی، شهردار جدید رشت در محل لندفیل سراوان حضور یافت و بر ادامه روند بهسازی پهنه سراوان و حل مشکل پسماند تأکید کرد.

او با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های امیدوار کننده‌ای در رابطه با ساماندهی دفنگاه زباله شاهد بوده‌ایم، از گزارش پیمانکار پروژه مبنی بر پیشرفت حدود ۳۶ درصدی ساماندهی لندفیل و همچنین در حال اجرا بودن عملیات پوشش پهنه و بهسازی وضعیت موجود حبر داد.

سرپرست فرمانداری رشت نصریح کرد: مجموعه فرمانداری آمادگی هرگونه حمایت از فعالیت دستگاه‌ها و تلاش جهادی شهرداری در به ثمر نشستن اهداف دولت در موضوع ساماندهی معضل پسماند رشت را دارد.

بازدید سرپرست فرمانداری رشت از سراوان

عاشوری تکمیل کارخانه کود آلی و بهره‌برداری کامل از ظرفیت خطوط قبلی و ۲ خط جدید این کارخانه را از جمله برنامه‌های مدنظر در ساماندهی معضل پسماند برشمرد.

او با تأکید بر لزوم کنترل پس لرزه‌های محیط زیستی ناشی از کم کاری‌های قریب ۴ دهه‌ای در قبال لندفیل سراوان گفت: امروز تمام اراده و توجه مسئولان معطوف به حل نهایی معضل پسماند در سراوان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.