حمایت از ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند از خدمات حمایتی از جمله کمک‌هزینه‌های تحصیلی این نهاد برخوردار هستند.

جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در جمع معلمان مدرسه تیزهوشان فرزانگان شهرکرد با اشاره به نقش معلمان در تربیت انسان‌های آگاه به زمان، متفکر و آشنا با هویت ایرانی و اسلامی جهت ساخت ایران مقتدر بیان کرد: دست‌یابی به این مهم نیازمند ایجاد تحول در خودمان است.

وی با اشاره به جایگاه شهید مطهری به عنوان یک نمونه انسان کامل و آگاه به زمان افزود: با مطالعه زندگینامه ایشان متوجه نقش و تأثیر معلم در جامعه خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از کمک‌های معلمان به دانش‌آموزان نیازمند در سطح مدارس خاطرنشان کرد: رویکرد این نهاد علاوه‌بر جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها میان نیازمندان، نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان و توسعه آن در جامعه است.

محمدی در ادامه با اشاره به حمایت از ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح استان اضافه کرد: این دانش‌آموزان از خدمات حمایتی از جمله کمک‌هزینه‌های تحصیلی برخوردار هستند.

وی همچنین تعداد فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت را نیز ۶ هزار و ۱۰۰ فرزند عنوان و بیان کرد: حامیان این فرزندان ماهیانه به صورت مستمر به حساب آن‌ها (از ۱۰ هزار تومان به بالا) واریز کرده‌اند که در سال گذشته مجموع این ارقام به ۶۴ میلیارد تومان رسیده است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم که با حضور رئیس اداره ناحیه یک شهرکرد برگزار شد، از مدیر و معلمان این مدرسه تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار