قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۵ مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان با پذیرش دانش‌آموزان مددجو در طرح «مدارس همدل» شرکت کردند.

سیدمهدی هاشمی گفت: ۱۰۵ مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی چهارمحال و بختیاری با پذیرش دانش‌آموزان مددجو در طرح «مدارس همدل» شرکت کردند.

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس همدل زمینه تحصیل رایگان دانش‌آموزان نیازمند ممتاز و بااستعداد را در مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان فراهم می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ضرورت تربیت نیروی انسانی توانا و آموزش‌دیده و پرورش استعداد‌های دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند، افزود: ۳۸۷ دانش‌آموز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان در ۱۰۵ مدرسه غیرانتفاعی و هیئت امنایی استان تحصیل می‌کنند و از تمامی امکانات این مدارس از جمله خدمات آموزشی، رفاهی و ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

هاشمی اضافه کرد: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و مدیران این مدارس اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۹ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از خدمات حمایتی از جمله پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار