همایش معتمدین و مروجین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با حضور جمعی از معتمدین بخش کشاورزی برگزار شد.

آیت الله امان الله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش که با حضور مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور برگزار شد، روستائیان و عشایر را مایه افتخار نظام دانست و گفت : روستائیان و عشایر در عرصه‌های مختلف پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و هرچه به این جامعه خدمت رسانی شود، باز هم کم است.

نریمانی افزود: کشاورزی و دامپروری یکی از مولفه‌های مهم دستیابی به استقلال جامعه است، لذا توجه به تولیدکنندگان بخش کشاورزی برای رسیدن به استقلال کشور اهمیت دارد.

محسن رشیدی اقدم مدیر صندوق بیمه‌ای صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه، هم در این همایش با بیان اینکه سال گذشته شاهد رشد ۵۰ درصدی پوشش بیمه‌ای روستائیان و عشایر در استان کرمانشاه بودیم، گفت: هم اکنون ۱۱۶ هزار خانوار در استان کرمانشاه زیر چتر بیمه قرار دارند.

رشیدی اقدم با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستائیان و عشایر در استان در سال جاری، ابراز امیدواری کرد: شاهد افزایش قابل توجه پوشش بیمه‌ای روستائیان و عشایر در استان باشیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیمه را اطمینان خاطری برای روستائیان و عشایر برای سال‌های کهنسالی برشمرد و افزود: انتظار می‌رود روستائیان و عشایر استان اهتمام بیشتری نسبت به بیمه کردن خود داشته و از این طریق آینده خود و خانواده خود را تضمین کنند.

در این همایش تعدادی از معتمدین روستائیان و عشایر نظرات خود را مطرح کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.