مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از شتاب جذب بیمه‌شدگان این صندوق در دولت سیزدهم خبر داد .

مقاومتی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت : از زمان استقرار دولت آقای رئیسی تاکنون ۵۳۰ هزار نفر بیمه شدگان این صندوق کشور جذب شدند که تنها ۳۱۸ هزار نفر در طول یک سال گذشته بوده است.

بیت الله مقاومتی از افزایش حقوق ۴۳ درصدی مستمری بگیران و ۱۹۰ درصدی حدقل بگیران این صندوق در طول سال گذشته خبر داد و افزود: در طول سال گذشته فقط ۲۲ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه بدون ضمانت و کار‌های بانکی به مستمری‌بگیران این صندوق در کشور پرداخت شده است.

وی از مهمترین دستاورد‌های این صندوق در سال جاری را افزایش کیفیت خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران اعلام کرد و گفت: در این راستا به دنبال جذب بیمه شدگان بیشتر هستیم و تلاش می‌کنیم با کار جهادی و انقلابی به این هدف مهم برسیم.

مقاومتی با بیان اینکه آهنگ جذب بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایری شتاب گرفته است، تصریح کرد: اگر با جهاد تبیین مزایا و خدمات به کشاورزان و روستاییان اطلاع رسانی شود مطمئناً مورد استقبال بی نظیر مردم قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: اکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در کشور عضو این صندوق هستند که از این تعداد یک میلیون و ۹ هزار نفر فعال می‌باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.