رئیسی گفت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در جلسه صبح امروز هیئت دولت، با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالا‌ها و خدمات» تاکید کرد: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولید کننده و همچنین مصرف کننده احجاف نشود.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر ضرورت «مبارزه با فساد» و مقابله با هرگونه «تبعیض و روابط ناسالم اداری» نظارت و پیشگیری را موثرترین و مهم‌ترین عامل مقابله با مفاسد دانست و تصریح کرد: مقابله با فساد زمانی موثر است که مردم در عمل احساس کنند دولت مردمی به تمام قوانین و ضوابط پایبند بوده و اجازه نمی‌دهد هیچ مدیر یا کارمندی از قدرت و منابعی که در اختیار دارد، سوءاستفاده کند.

آیت‌الله رئیسی «صداقت» را از عناصر مهم حکمرانی دانست و با تاکید بر صادق‌الوعد بودن دولت و لزوم پیگیری به موقع کار‌ها گفت: مردم از دولتمردان انتظار دارند علاوه بر صدق نیت، در گفتار و عمل هم صادق باشند و هرجا امکان انجام کاری را نداشتند، صادقانه علل آن را با مردم در میان بگذارند.

رئیس جمهور «حمایت از نخبگان» در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی را ضروری دانست و تصریح کرد: حمایت از نخبگان مختص و منحصر به یک دستگاه نیست و همه ارکان دولت و حاکمیت باید در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و بر اساس نیاز کشور به نخبگان توجه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محب اهل البیت ع
۰۷:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سید محرومان
چه القابی چه ژست هایی
فقط امیدوارم که خدا از سرتون نگذره و در دنیا و آخرت به بدترین عذاب الهی گرفتار بشید که الان من ایرانی و خانواده ام نباید وضعیت و شرایطم این باشه اونم با این معادن و منابعی که خدا به این مملکت عطا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام. پس لطفا به نظر نخبگان در خصوص عدم تفکیک وزارت صمت گوش دهید.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۷:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام آقای رییسی قیمت مواد خوراکی واقعا نگران کننده شده است ، برای یکسری غیر ضروری ها در زندگی می توانیم بگویم حالا زیاد لازم نیست و نخریم ولی دیگه تخم مرغ ، گوشت ، پنیر و سیرو ماست و سیب زمینی و یکسری اقلام خوراکی را که شب و نهار و صبحانه نیاز است را نمیشه حذف کرد ، خدای نکرده اگر یک بیماری هم داشته باشی و بخواهی دکتر بروی که وا ویلا خدا کنه کسی در این دوره زمانه نیاز به دکتر نداشته باشه ، خواهشن فکری برای گرانی مواد خوراکی کنید ، البته من صاحب خانه هستم خدا کمک مستأجران کند که وضعشان از من هم بدتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور مردمی لطفا جلوی افزایش نجومی قیمت مصالح ساختمانی به ویژه میلگرد و تیرآهن و ... را بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
مثل اینکه تشکیل وزارت بازرگانی دوباره در کمو رفت. آزمون و خطا چقدر باید بشود. امام صادق (ع) فرمود. بی نیازی که تو را از ستم باز دارد بهتر از فقری است که تو را بر گناه وادار سازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام، نظر نخبگان عدم تشکیل وزارت بازرگانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام لطفا درخصوص کاهش تورم رسیدگی ونظارت بعمل آید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس....
۱۳:۵۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
افزایش فوق العاده خاص پرستاران باضریب 3 چیشد؟؟چرا دولت محترم مصوبه اونه اجرا نمیکنه؟
آخرین اخبار