مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران از رسیدگی و پیگیری مستمر با حضور در استان‌های مختلف و دیدار با فرهنگیان ایثارگر و خانواده‌هایشان برای حل مشکلات آن‌ها خبر داد.

زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش سرپل ذهاب با بزرگداشت هفته مقام و منزلت معلم به خصوص به معلمانی که جهادگونه در مدارس تلاش می‌کنند، گفت : معلمان به خصوص در مدارس شاهد و ایثارگر کار سختی دارند، چون با نظارت شهدا در راستای تعلیم و تعلم دانش آموزان جهاد و ایثار می‌کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم و در راستای تکریم قشر ایثارگر فرهنگی ۶ بخشنامه در قالب طرح سپاس و با رویکرد ترویج، تکریم و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به همه دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش از سوی ریاست جمهوری ابلاغ شده است.

او گفت: بر اساس طرح سپاس همه دستگاه‌های اجرایی ملزم شده اند که در طول سال به صورت مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران بازدید داشته باشند که البته تنها بازدید نیست بلکه شناسایی مشکلات خانواده‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران ادامه داد: در این سفر‌های استانی مشکلات احصا و شناسایی شده و با مراجع ذیربط و مجلس شورای اسلامی مکاتبه‌های لازم انجام می‌شود تا شاهد بازنگری و تثبیت و رفع مشکلات حوزه ایثارگران فرهنگی باشیم.

مظفر، خواستار به کارگیری و تربیت فرهنگیان خانواده‌های شاهد و ایثارگر و جانباز با اولویت در پست‌های مدیریتی در مدارس با توجه به تعهد و پایبندی این قشر با آرمان‌های والای شهدا و نظام اسلامی شد و گفت: ما باید به این قشر از ایثارگران پر و بال دهیم که بتوانیم با تربیت مدیرانی توانمند برای کشور خدمت کنینم.

وی در بحث نقل و انتقالات فرهنگیان و معلمان خواستار اولویت به ایثارگران خانواده‌های فرهنگی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا،ر
۱۴:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام چرا نیروهای خدماتی‌که‌ایثارگران‌هستند‌فوق العاده ویژه‌تعلق‌نمیگیردورتبه‌بندی‌نباید‌شامل‌ماشودواین‌شغل‌درشان‌ایثارگران‌هست
Iran (Islamic Republic of)
اعظم‌راستی
۱۴:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام چرا نیروهای خدماتی‌ که‌ ایثارگران‌ هستند‌ فوق العاده ویژه‌ تعلق‌ نمیگیرد و رتبه‌بندی‌ نباید‌ شامل‌ ما شود و این‌شغل‌ در شان‌ ایثارگران‌ هست