محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته تا صبح شنبه ۲۳ اردیبهشت در جاده‌های مازندران اعمال خواهد شد.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از دیروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز شده بود تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت در جاده‌های مازندران ادامه خواهد داشت.

این محدودیت‌های در صورت افزایش حجم تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعمال خواهد شد و چنانچه وضعیت ترافیک عادی و روان باشد، با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

محدودیت تردد محور کندوان
تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ نیز از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

محدودیت تردد محور هراز
محور هراز امروز محدودیت ترافیکی ندارد، اما تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فردا جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع می‌باشد.


محدودیت تردد موتور سیکلت
تردد موتور سیکلت بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

به گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل میدانک تا نساء سنگین و در محور‌های هراز، سوادکوه و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.

محور‌های مازندران فاقد هرگونه مداخلات جوی اعلام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.