بیش از ۷۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی شهرستان تنکابن خط کشی شد.

عادل منصورکیایی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن از اجرای عملیات خط کشی در محور‌های اصلی این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات بیش از ۷۰ کیلومتر خط کشی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان از ابتدای امسال تا به امروز به اجرا در آمده است.

او افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در محور‌های این استان در دستور کار خود قرار داد.

منصورکیایی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در محور‌های تحت پوشش خود اشاره کرد و گفت: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره بود.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن در ادامه افزود: در آینده‌ای نزدیک اجرای عملیات خط کشی در دیگر محور‌های ارتباطی تنکابن عملیاتی می‌گردد.

از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار کیلومتر در تنکابن ۶۲۶ قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار