مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از برگزاری رویداد اهدای «جایزه ملی جوانی جمعیت» در استان خبر داد.

فاطمه ستاری‌نوید با بیان اینکه هفته جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با شعار محوری "سهم من از جوانی ایران" برگزار خواهد شد افزود: در این هفته ضمن فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرستان‌ها برنامه‌های متنوع از قبیل پنل‌ها و همایش‌های علمی، نشست‌های تخصصی و نخبگانی، مسابقات عکاسی، نقاشی برگزار خواهد شد.

او با تاکید به اینکه یکی از محوری‌ترین و مهمترین برنامه‌های این هفته برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت است که از خانواده‌ها دعوت می‌شود در این مراسم حضور یابند تصریح کرد: این مراسم ۲۷ اردیبهشت در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی و با حضور مسئولان استانی و سخنرانی حجت‌الاسلام گودرزی؛ دبیر جایزه ملی جوانی کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: به تمام دستگاه‌های حاکمیتی متولی قانون جوانی جمعیت تکلیف شده در این هفته با مدنظر قرار دادن عناوین روز‌ها و متناسب با شعار هر روز برنامه‌های اثرگذاری به منظور فرهنگ‌سازی با محوریت رشد ازدواج جوانان و فرزند‌آوری برگزار کنند.

ستاری‌نوید افزود: نیرو‌های مردمی، کنشگران خانواده و جمعیت و برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد در این هفته برنامه‌های موثری خواهند داشت که امیدواریم مردم مسئولیت‌پذیر استان نسبت به مساله مهم جوانی جمعیت اهتمام ورزیده و با نگاه به اینکه فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند، خانواده‌های خود را مستحکم‌تر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
همدان داره زیر فشار جمعیت له میشه کار نیست فقط ساختمون هست و مهاجر