محمود لیالی در آیین اختتامیه همایش سراسری مدیران شبکه پستی با اشاره به اینکه نخستین دورهی آموزشی “انتقال تجارب تحول دیجیتال” ویژه مدیران شبکه پستی با عنوان «اصول و مبانی تفکر سیستمی» از آبان سال گذشته در حال برگزاری است گفت: این دوره آموزشی با هدف تبادل تجارب مدیران شبکه و یادگیری متقابل با تاکید بر تبادل تجربه و ابتکارات در سطوح مختلف سازمانی و برگزار شده است.
لیایی افزود: با برگزاری این دورهها برآنیم تا دانش مدیریتی را در شرکت ملی پست تقویت کنیم چرا که امروزه با تفکر سنتی نمیتوان پست را اداره کرد و نیازمند تفکر توسعهای و مدیران توسعهای هستیم و امیدواریم که برگزاری این دورهها به شکلگیری شرکت پست به عنوان یک سازمان دانشبنیان انجام پذیرد.
شریف زاده عضو هیئت مدیره با تشکر از برگزاری این همایش در راستای آشنایی بیشتر و همکاری و تعامل بین مدیران شبکه پستی، خواستار تقویت و ارتقای همکاری بین مدیران در راستای تحقق اهداف شرکت شد.
زرگوش عضو هیئت مدیره نیز بر دوره آموزشی ارائه شده ویژه مدیران شبکه پستی با مبحث تفکر سیستمی و مشتری مداری که از سال گذشته شروع و در حال برگزاری است اشاره کرد و گفت: مدیران شبکه آموزههای خود در این دورهها را در برنامهها و وظایف کاری خود و مجموعه به کار گیرند.
محمدرضا قادری، عضو دیگر هیئت مدیره به اهداف برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست اشاره کرد و گفت: پست پیشگام حوزه تجارت الکترونیک است، از این رو قصد داریم با برگزاری این رویداد مردم را با نقش پست در جامعه آشنا کنیم.
وی افزود: مدیران شبکه پستی باید نگاهی ویژه به فعالیتهای سیستمی با هدف نوآوری و افزایش درآمدزایی داشته باشند و برنامههای خود را به این سمت و سو هدایت کنند.
در پایان مهدی چمن زاد با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران شبکه پستی گفت: این گونه اقدامات ارتقای همدلی و خلق فضای کاری بهتر برای خدمت رسانی بهینه به هموطنان به همراه خواهد داشت.