اعزام ۳ کاروان از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع

رئیس حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۳۷۵ نفر از این استان عازم حج تمتع می‌شوند.

رئیس حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۳ کاروان با تعداد ۳۷۵ نفر از استان عازم حج تمتع خواهند شد.

یوسف آقابزرگی افزود: در حج تمتع امسال ۳ کاروان از استان عازم خواهند بود که دو کاروان ۱۳۵ نفره و ۹۰ نفره در مدینه اول و یک کاروان ۱۳۵ نفره در مدینه دوم عازم حج خواهند شد.

وی افزود: مجموعا تعداد اعضای کاروان‌ها و مسئولین آن‌ها، ۳۷۵ نفر خواهد بود. امسال با توجه به وجود عوامل و مدیران با تجربه در استان، دو مجموعه حدودا ۱۳ نفره برای مدیریت دو کاروان اعزام خواهند شد.

رئیس حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعزام زائران استان چهارمحال و بختیاری از فرودگاه اصفهان صورت خواهد گرفت، گفت: به فرودگاه شهرکرد نامه ارسال شده، اما این فرودگاه به دلایلی از جمله نزدیکی استان ما به اصفهان، مورد استفاده قرار نخواهد گرفت البته استفاده از فرودگاه شهرکرد برای عراق در حال پیگیری است.

آقابزرگی با بیان اینکه زمان دقیق اعزام کاروان‌ها معلوم نیست، گفت: کاروان‌های مدینه قبل از ۸ تا ۱۳ خردادماه و اعزام کاروان مدینه بعد از ۱۷ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.


بیشتر بخوانید


رئیس حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر واکسیناسیون زائرین، گفت: دریافت ۲ دز واکسن ضروری بوده و زائرینی که پیش از این واکسن دریافت کرده بودند، برای حضور در حج تمتع، مجددا ۲ دوز واکسن سینوفارم دریافت کردند.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار