رفتار زائران در سفر حج نمایانگر فرهنگ اسلامی در طراز ایران است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زائران خانه خدا در سفر حج از مهمترین سفیران و مبلغان برای دستاورد‌های کشور و نظام به شمار می‌روند که انتظار می‌رود این رسالت خطیر از سوی زائران استان به شکل مطلوبی انجام شود.

غلامعلی حیدری امروز سه‌شنبه دوم خرداد در دیدار با کارکنان و کارگزاران حج و زیارت استان افزود: باید وحدت و انسجام و برادری بین مسلمانان و به ویژه زائران استان در سفر حج به‌خوبی نمایان باشد و این مهم با مدیریت صحیح کارگزاران محقق می‌شود.

وی ادامه داد: هر یک از زائران استان با رفتار و کردار خود در سفر حج نمایانگر فرهنگ اسلامی در طراز ایران است از همین‌رو باید این نکات به خوبی به زائران اطلاع‌رسانی شود تا ضمن اینکه از این سفر معنوی تربیتی حداکثر استفاده را ببرند بلکه سفیران خوبی برای تبلیغ مذهب و فرهنگ کشور باشند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ایران اسلامی محور مقاومت در منطقه است از همین رو رفتار و کردار زائران در سفر حج مورد قضاوت قرار می‌گیرد و می‌طلبد با رفتار صحیح و در شأن کشور الگوی مناسبی به همگان عرضه کنیم.

حیدری با تاکید بر خودداری از حواشی در سفر حج، افزود: با برنامه‌ریزی صحیح، منظم و وحدت و هم‌افزایی می‌توان از فرصت سفر حج نه تنها در بعد معنوی بلکه در همه ابعاد آن بیشترین استفاده را کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا دستاورد‌های زیارت حج مانا و ماندگار باشد و نتایج آن در سال‌های بعد از آن نیز در رفتار زائران باقی بماند.

برچسب ها: حج و زیارت ، خانه خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار