رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب:

برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید کار کنید

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنید. هنوز داستان‌های خارجی مربوط به کودک غلبه دارد که عیب بزرگی است.

ایشان هم چنین خطاب به آقای مرتضی سرهنگی خاطرنشان کردند: ما کارهایی که از برکات فعالیت شماست را همینطور به تدریج میبینیم. این خاطرات و این‌ها که چاپ می‌شود در واقع منشأش شما هستید. خدا ان‌شاءالله حفظتان کند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.

برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین‌المللی از سال ۱۳۶۶ در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شده و پس از آن در اکثر سال‌های برگزاری ایشان در نمایشگاه کتاب حضور یافته‌اند. بازدید رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، پس از سه سال و باتوجه به پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی در پنجمین روز برگزاری این نمایشگاه انجام شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
کتاب خیلی گرونه و متاسفانه در اولویت خرید خانوار نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش یک زنگ هم برای ورود ورفتن هرکلاس درطول هفته به کتابخانه داشتیم .
Iran (Islamic Republic of)
MM
۱۳:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام و درود بی پایان خداوند متعال به محضر رهبر معظم و عالم جمهوری اسلامی ایران
ایشان همیشه با حضور در عرصه فرهنگ و دانش کشور نشان دادند پشتیبان و حامی فعالیت های علمی فرهنگی و هنری هستند انشاالله خداوند سایه ایشان را بر سر ملت اسلامی ایران مستدام و سلامت بدارد.
آخرین اخبار