ضیاءالدین الماسی گفت: با شروع دولت سیزدهم و احیای مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبان، آموزش جامع محیطبانان تازه استخدام شده در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبان کشور در آیین افتتاح دومین دوره آموزش محیطبانی گفت: محیطبانان دانشمندانی هستند که در اولین جبهه علم و نزدیک‌ترین فاصله با طبیعت قرار دارند.

الماسی تأکید کرد: آنچه که محیطبانان شناسایی می‌کنند، سرنخی است که کارشناسان و پژوهشگران را به عرصه می‌کشاند تا تصمیم درستی بگیرند.

وی در خصوص برپایی دوره‌های آموزشی گفت: محیطبانان تازه استخدام شده یا تغییر وضعیت یافته به مدت ۱۴ روز تحت آموزش‌های تخصصی محیطبانی قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبانی توضیح داد: این دوره‌ها شامل آموزش‌های عمومی و تخصصی از جمله آشنایی با زیستگاه‌ها و اکوسیستم ها، حیات وحش، گیاه شناسی، بیماری‌های گیاهی و جانوری حیات وحش، قوانین و مقررات، ضوابط قضایی، به کارگیری سلاح، دفاع شخصی، مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی و شناخت آلاینده‌های محیط زیست است.

وی افزود: آموزش‌های عملی مثل میدان تیر، زندگی در شرایط سخت، آمادگی جسمانی، ایمنی و مهار آتش دیگر آموزش‌های این دوره هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
AMIR
۱۲:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام به خبرگزاری شیکه سهند تبریز سگ های درشهرمان درسر بسیار بزرگی شده وقتی با شهرداری تبریر تماس می گیری آدرس می گیرن ونمیان چهارشنبه سوری موثر تر از شهرداری بود وترقه ها سگ هارو 2ماه کاملا از محله و آپارتمان هایمان دور کرده بود و دوباره برگشته اند به جاهای مخروبه محله ما و هر روز ماجرایی داریم امروز یک خانم و دو فرزندشان که یکی خردسال بود جیغ می کشیدن و از دست 9 تا سگ فرار می کردن یک روز دنبال پیرمردی بود که نان صبحانه گرفته بود و نان را گداشت و فرار کرد بعضی ها غدا میریزن می گیم چرا میریزید میگن نظر داشتیم یعنی کاملا دین را هم مسخره می کنن ومدفوعشان همه جا را گرفته وشنیدم باعث مریضی بسیار درناکی میشود لطفا بخاطر دل تپنده آن دختر از ترس بخاطر روز دختر این را به دست مسولین برسانین ومشکل راحل کنید لطفا
آخرین اخبار