در راستای حفظ حقوق عامه و نظارت بر رعایت حقوق شهروندی، دادستان عمومی و انقلاب زرند، با همراهی تمامی قضات دادسرا، از کلیه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این شهرستان بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید رضا یعقوبی دادستان زرند گفت: امروز به صورت متمرکز با مرکز استان و بعضی دیگر از حوزه‌های قضایی استان، مقامات قضایی دادسرا، به صورت سرزده از کلیه مراکز انتظامی شهرستان بازدید بعمل آوردند و در طی این بازدیدها، به رؤساى کلانتری ها، فرماندهان پاسگاه‌ها و مأمورین انتظامی، تذکرات و توصیه‌های لازم به منظور تکریم مراجعین و تسریع و تسهیل در امور آن‌ها داده شد.

او افزود: در این بازدید، قضات دادسرای زرند، ضمن بررسی و مطالعه پرونده‌ها، از نزدیک بر نحوه خدمت رسانی به مردم و حفظ و رعایت حقوق شهروندی در مراجع انتظامی نظارت کردند.

دادستان زرند، از تلاش‌های بی وقفه و زحمات ضابطین برای خدمت رسانی به مردم شهرستان زرند قدردانی و تأکید کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت در شهرستان، پلیس انتظامی باید ضمن تنگ کردن عرصه فعالیت بر افراد هنجار گریز و متخلفین، با افراد قانون شکن و مخلان نظم و امنیت عمومی، برابر قانون برخورد قاطع بعمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار