تشدید طرح برخورد با خودرو‌های دارای تخلفات حادثه ساز در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان از برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز در شهرستان‌های استان خبرداد.

 سرهنگ محمد علی بزی گفتت: در راستای کاهش تصادفات و تخلفات، پلیس راهور استان با تمام تجهیزات و امکانات در اختیار و فعال نمودن گشت‌های محسوس و نامحسوس، برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز را در همه معابر شهرستان‌های استان از ابتدای سال جاری در دستورکار قرار داده که این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: همه تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی می‌باشند، یعنی راننده‌ای که به علت تخلفات حادثه ساز متوقف و اعمال قانون می‌شود نمره منفی نیز برای گواهینامه وی درسیستم ثبت خواهدشد و برابر قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی وقتی که نمره منفی نیز به حد نصاب برسد گواهینامه راننده توقیف خواهد شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرعت و سبقت غیر مجاز، خودرو‌ها با حرکات نمایشی و مارپیچ، تک چرخ زدن و ایجاد صدای ناهنجار سبب ایجاد مزاحمت برای هموطنان و موجبات برهم زدن نظم ترافیکی شهر به طورقطع حرکات این خودرو‌ها و تخلفات حادثه ساز از دید پلیس پنهان نخواهد ماند و پلیس ضمن اعمال قانون، این خودرو‌ها را توقیف و به پارکینگ انتقال می‌دهد.

سرهنگ محمدعلی بزی در خاتمه از شهروندان و هم وطنان خواست، بارعایت مقررات راهنمایی و رانندگی یاریگر پلیس در اجرای نظم انضباط ترافیکی در سطح معابرباشند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از تخلفات فوق موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار