۵۲۰ دستگاه خودرو حادثه ساز در جنوب سیستان و بلوچستان توقیف شد

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز در محورهای جنوب استان خبر داد و گفت: امسال ۵۲۰ دستگاه خودرو به علت تخلفات حادثه ساز توقیف شدند.

سرهنگ مصطفی کول زاده اظهارداشت: حضور گشت های نامحسوس و برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز بویژه سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و دیگر تخلفات حادثه ساز و توقیف خودرو در محورهای جنوب استان در اولویت کار پلیس راه قرار دارد. ️

وی عدم توجه به جلو، سرعت غیر مجاز و تجاوز به چپ را از عوامل اصلی بروز حوادث در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان برشمرد و بر لزوم رعایت تمامی قوانین برای پیشگیری از حوادث رانندگی تأکید کرد.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: علاوه‌بر خودروهای توقیف شده ۲۲۰ دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده و توجهی به فرمان ایست پلیس نداشته‌اند در سامانه سیستم شماره گذاری راهور توقیف سیستمی آنها ثبت و منع از خدمت شدند.

وی تصریح کرد: پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از ابتدای سال جدید در خصوص پوشش محورهای حوزه استحفاظی و برخورد با تخلفات حادثه ساز و نیز توقیف خودروهای متخلف به صورت قاطع عمل کرده است.

سرهنگ کول زاده افزود: برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت، سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی که از علل اصلی وقوع حوادث ترافیکی نیز است همچنان در دستور کار پلیس قرار داشته و با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار