فرماندار خوسف گفت: مدیران و مسئولین باید شنوای درد‌های مردم و رسانه‌ها باشند و از نهاد‌های مختلف در این زمینه استفاده کنند.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان خوسف در سال جدید به ریاست ایمانی فرماندار خوسف و با حضور خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات در سالن بخشداری این شهرستان برگزار شد.

ایمانی فرماندار شهرستان خوسف در این جلسه گفت: همه باید برای تحقق شعار امسال که همان مهار تورم و رشد تولید است گام برداریم.

او افزود: تحقق این شعار رویکرد تحولی می‌طلبد و این نیازمند آسیب شناسی است و حالا وظیفه مدیران و مسئولین است که شنوای درد‌های مردم و رسانه‌ها باشند و از نهاد‌های مختلف در این زمینه استفاده کنند.

ایمانی بیان کرد: رویکرد تحولی و نقد پذیری باید روحیه همه مدیران باشد و برای افزایش جذب سرمایه گذار و بهره وری تلاش کنند و همچنین اقدامات صورت گرفته باید به صورت فوری به اطلاع مردم برسد تاهم جنبه آگاهی بخشی و هم امیدافرینی داشته باشد.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه اولین اولویت ما طرح های نیمه تمام است و ادامه مسیر نیازمند رویکرد جهادی و جذب اعتبارات حداکثری است عنوان کرد: درسال ۱۴۰۰ کمترین اعتبار برای شهرستان بوده که با پیگیری‌های انجام شده این اعتبارات در سال ۱۴۰۱ به دوبرابر خود رسید.

او تصریح کرد: از جمله کار‌هایی که با اعتبارات صورت گرفته طی پارسال انجام شد توزیع بیش از ۱۲۰ پنل بین امور عشایر بود و  در بحث حمل و نقل جاده‌ای بیش از ۴۰ میلیارد تومان و در بحث کشاورزی و قنوات ۱۲ میلیارد تومان هزینه و کار شده است.

ایمانی بیان کرد: حضور موثر و به موقع مدیران و مسئولان در جلسات الزامی است و چنانچه مدیری در این مورد کوتاهی کند مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

فرماندار خوسف همچنین به مسأله عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: حجاب و عفاف هم باید سرلوحه همه امور قرار بگیرد چراکه یک مسئله مهم است همچنین دستگاه‌ها به تکریم ارباب رجوع و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها توجه کنند.

هم افزایی دستگاه‌ها برای حل مشکلات

خسروی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در این جلسه گفت: ادارات و دستگاه‌ها با هم افزایی می‌توانند مشکلات را حل کنند.

او افزود: در هر شهرستانی خدمات و اعتباراتی که از تهران به آن تعلق می‌گیرد باید به هم افزایی از آن در جهت پیشبرد اهداف استفاده شود در غیر این صورت اعتبارات برگشت داده خواهد شد.

خسروی بیان کرد: همچنان پیگیر راه اندازی بیمارستان خوسف هستیم تا این وعده را در شهرستان محقق کنیم که در این جهت به جمع بندی‌هایی رسیده ایم و به زودی محقق می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: همچنین برای راه اندازی اداره ثبت اسناد مرتب پیگیر هستیم که این مشکل برای شهرستان حل شود.

او همچنین از بنیاد علوی و فرماندار شهرستان خواستار جذب و استفاده از ظرفیت‌های اختصاص داده شد.

بیمارستان خوسف، نبود تصفیه خانه و فاضلاب و نبود اینترنت در شهر ماژان از جمله مشکلاتی بود که از سوی شورای شهر در این جلسه عنوان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.