افتتاح بیمارستان پایان انتظار ۱۰ ساله خوسفی ها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: اصرار وزارت بهداشت در خصوص پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان خوسف بر افتتاح این بیمارستان در دوماه آینده است.

 رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازید از پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان خوسف  با اشاره به توقف طولانی مدت پروژه بیمارستان و طولانی شدن روند ساخت این بیمارستان گفت: با پیگیری‌های دولت سیزدهم و فعالیت‌های خوب مجموعه دفتر فنی وزارت و پیمانکار، این پروژه رو به اتمام بوده و فقط محوطه سازی آن باقی مانده است.

او با بیان اینکه افتتاح این پروژه آورده خوبی برای منطقه خواهد بود، افزود: اصرار وزارت بهداشت در خصوص این پروژه بر افتتاح این بیمارستان در دوماه آینده است.

رحیمی با بیان اینکه مجوز‌های اولیه نیروی انسانی بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف احصاء گردیده، از ابلاغ آن به دانشگاه علوم پزشکی و انتشار دفترچه آزمون ظرف چند روز آینده خبر داد.

 رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش دولت سیزدهم بر این است که این بیمارستان تا دو ماه آینده بیمارپذیری داشته باشد و بتواند خدمات خوبی را به مردم منطقه ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.