ثبت الکترونیکی حضور و غیاب دانش‌آموزان در امتحانات نهایی

خردادماه امسال ورود دانش‌آموزان به حوزه‌های امتحانی تحت زمان‌بندی خاصی انجام خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تأیید هویت دانش آموزان از امسال به صورت الکترونیکی و براساس بارکد روی کارت ورود به جلسه  ثبت می‌شود.

سیدعلی میرحیدری درباره فرایند اجرای امتحانات نهایی، افزود:  خردادماه، ورود دانش‌آموزان به حوزه‌های امتحانی تحت زمان‌بندی خاصی انجام خواهد شد، اگر دانش‌آموزی خارج از زمان‌بندی مورد نظر به حوزه امتحانی مراجعه کند، غیبت در آزمون ثبت می‌شود.

او گفت: ورود و خروج دانش‌آموزان برای امتحانات در سال جاری از طریق سامانه الکترونیکی کنترل می‌شود و دانش‌آموزان باید قبل از ساعت ۷:۴۰ وارد سالن برگزاری امتحانات نهایی شوند و پس از این زمان به علت بسته شدن سامانه برای داوطلبان که در سالن امتحانات حضور نداشته باشند غیبت ثبت خواهد شد و برگه امتحانی آن‌ها تصحیح نخواهد شد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه فرایند آزمون از ساعت ۷:۰۰ آغاز می‌شود و دانش‌آموزان تا ۷:۳۰ می‌توانند وارد محوطه حوزه برگزاری آزمون شوند، افزود: ورود به سالن برگزاری آزمون با کنترل عوامل برگزاری از ساعت ۷:۱۵ تا ۷:۴۰ خواهد بود و رأس ساعت ۷:۴۰ در‌های حوزه برگزاری امتحانات نهایی بسته خواهد شد.

میر حیدری درباره ثبت تأیید هویت داوطلبان از امسال به صورت الکترونیکی و براساس بارکد روی کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان گفت: پس از استقرار دانش‌آموزان در حوزه برگزاری امتحانات نهایی فرایند آماده‌سازی برگزاری امتحانات و توضیحات آزمون به مدت ۱۰ دقیقه اجرا و آزمون رأس ساعت ۸:۰۰ آغاز خواهد شد. دانش‌آموزان نسبت به همراه نداشتن وسایل الکترونیکی در جلسه آزمون توجه ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.