سردار پاکپور گفت:گرچه مسئولیت ما ایجاد امنیت است، اما به عنوان پاسدار انقلاب رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم .

سردار محمد پاکپور امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستا‌های استان کردستان که بصورت نمادین در مالوجه برگزار شد، با تقدیر از دست‌اندرکاران پروژه‌های آبرسانی و مرد یاری در کشور و کردستان، اظهار کرد: رفع موضوع تنش و چالش‌های آبی که در سطح کشور داشتیم در قالب پروژه‌های مختلف در سطح کشور دنبال شد و پروژه‌های متعددی در این راستا توسط سپاه در حال اجراست.

او افزود: سپاه اکنون در مناطق مرزی و کمتر برخودار مشغول خدمت‌رسانی و آبرسانی است بر خود وظیفه می‌دانیم از تمام کسانی که در مسیر رفع تنش آبی کشور تلاش می‌کنند تقدیر کنم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری کل این پروژه‌ها باشیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سپاه از اول انقلاب تاکنون در منطقه کردستان و آذربایجان غربی حضور مستمر داشته و در کنار ایجاد امنیت، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی را از برنامه‌های اساسی قرار داده است.

او عنوان کرد: وقتی در سال ۸۸ مسوولیت امنیت جنوب شرق کشور به نیروی زمینی سپاه واگذار شد و شهید اشتری به عنوان فرمانده آن منطقه منصوب شد، به موازات و در کنار کار‌های امنیتی کار‌های مردم یاری شدت گرفت و در برخی موارد ۲ برابر کار‌های عملیاتی، کار‌های مردم‌یاری انجام می‌دادیم.

او افزود:، چون مردم آن منطقه چالش‌ها و مشکلات زیادی داشتند، موضوع جدی سپاه، مردم‌یاری شد.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: موضوع تنش آبی در کردستان از ۲ سال قبل مطرح شد و رفع این مشکل در اولویت دولت قرار گرفت.

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه، سپاه با تمام امکانات در راستای رفع تنش آبی در کردستان ورود کرده و با گذشت ۱۰ تا ۱۱ ماه از شروع پروژه‌های رفع مشکل آب در کردستان، بیش از ۳۶ درصد کار انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات سپاه و وزارت نیرو دست به دست هم داده‌اند تا مشکل تنش آبی را در کل کشور به ویژه در نقاط مرزی و محروم حل کنند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مشکل مردم را رفع کنیم.

سردار پاکپور افزود: گرچه مسئولیت ما ایجاد امنیت است و باید کار‌های سخت نظامی انجام دهیم، اما به عنوان پاسدار انقلاب رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم و یکی از اساسی‌ترین کار‌های ما مرد یاری است چرا که معتقدیم کار‌های مردم یاری امنیت پایدار را به دنبال دارد.

او ادامه داد: رفع مشکلات مردم در امنیت پایدار و عمق‌بخشی به امنیت تاثیر فراوانی دارد و ما برطرف کردن مشکلات و فراهم شدن امکانات در نقاط مختلف در ارتقای امنیت و عمق‌بخشی به امنیت دیده‌ایم.

او عنوان کرد: کار آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان با همین دیدگاه به سپاه واگذار شده و امروز بخشی از این روستا‌ها افتتاح و مابقی نیز با سرعت اجرا خواهد شد.

برچسب ها: آبرسانی ، تنش آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.