آزادی ۳۰ جوان گلستانی از زندان در قالب پویش به عشق امام رئوف می بخشم

در قالب پویش "به عشق امام رئوف می بخشم"از اسفند سال گذشته تا پایان فروردین امسال، ۳۰ محکوم جرائم مالی غیرعمد از زندان‌های گرگان و گنبدکاووس آزاد شدند.

احمد جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری صبح امروز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت  گفت: ۳۳۳ صلح یار و ۴۲ هیات صلح در سراسر استان در کنار اعضا شورای حل اختلاف تمام تلاش خود را برای صلح و سازش پرونده‌های جرائم غیرعمد بکار گرفته اند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گلستان گفت: صلح یاران و اعضا هیات‌های صلح از فعالین سازشی، متنفذین و ریش سفیدان ِ طوایف، محلات و ادارات هستند که زیر نظر ستاد صبر استان گلستان از اوایل سال گذشته به صورت جدی در استان آغاز بکار کرده اند.

جعفری افزود: یکی از اهداف پیش روی ستاد صبر برگزاری پویش‌هایی در اعیاد و مناسبت‌ها با هدف ترویج فرهنگ حسنه بخشش وجلوگیری از تشکیل پرونده قضایی در محاکم است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان ضمن اشاره به اینکه هم اکنون پویش به حرمت امام رئوف می بخشم در استان گلستان در حال برگزاری است، گفت: شکات از میلاد امام حسین علیه السلام تا پایان فروردین ماه جاری، در بیش از ۶ هزار و ششصد پرونده از حق خود گذشت کردند که نتیجه این بخشش ها، آزادی ۳۰ جوان و ۲ محکوم به قصاص بود ک اولیای دم بزرگارانه از حق شرعی خود گذشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.