آسمان آبی قائمشهر و چمن سبز ورزشگاه وطنی شرایط مناسبی برای برگزاری دیدار حساس نساجی و پرسپولیس ایجاد کرده است.

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درحالی از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در در آخرین بازی خود در لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند که بلوار کارگر این شهر مملو از علاقه‌مندانی است که آمده اند تا از نزدیک بیننده آخرین پرده از بیست و دومین دوره جام خلیج فارس و چهل و یکمین دوره لیگ فوتبال ایران باشند دیداری که می‌تواند جشن قهرمانی سرخپوشان را در قلب مازندران بدنبال داشته باشد.

تصاویر دریافتی از خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی نشان می‌دهد در حالی که کمتر از ۳ ساعت به بازی پرسپولیس و نساجی باقی مانده تماشاگران زیادی به خیابان‌ها آمدند و در حال رفتن به ورزشگاه هستند تا داغ‌ترین و مهیج‌ترین بازی فصل را از نزدیک ببینند.

درب ورزشگاه وطنی چهار ساعت قبل از بازی و از ساعت ۱۴ بازگشایی به روی هواداران دو تیم بازگشایی شد و بر اساس برخی گزارش ها سکوی هوادران پرسپولیس که زودتر از هواداران نساجی به داخل ورزشگاه هدایت شده بودند به سرعت پر شد و  برخی ها که پیراهن قرمز پوشیده بودند و تمایز آنها با طرفداران نساجی سخت بود به سمت بخش های دیگر سکو  رفتند.

مسئولان استان مازندران پیشتر گفته بودند با توجه به حضور پرتعداد هواداران دو تیم چند تلویزیون بزرگ در فاصله‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری خیابان‌های قائمشهر قرار داده می‌شود تا کسانی که نتوانستند بلیط این دیدار را تهیه کنند از این طریق بتوانند بازی را ببیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.