ایمانیه:

مدیران دستگاه‌ها پیمانکار دولت نیستند بلکه نماینده دولت هستند

استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه‌ها پیمانکار دولت نیستند و نماینده دولت هستند و باید تمام وظایف دولت را در استان و شهرستان‌ها از قبیل تأمین اعتبار، نظارت، اجرا و بهره‌برداری را مدیریت و اجرا کنند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در پنجاه و ششمین سفر شهرستانی خود به شهرستان رستم از نزدیک از بیمارستان شهدای رستم بازدید و در جریان پیشرفت کار قرار گرفت و گزارش دستگاه‌های مسئول و پیمانکار مربوطه دریافت شد.

او در ادامه با حضور در ناحیه صنعتی شهرستان رستم گفت: انتظار می‌رود ضمن تلاش بیشتر سرمایه گذاران، دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات یا تکمیل اعتبارات سرعت بیشتری داشته باشند.

استاندار فارس با بیان ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام و پیگیری تأمین اعتبارات مورد نیاز گفت: مدیران دستگاه‌ها پیمانکار دولت نیستند و نماینده دولت هستند و باید تمام وظایف دولت را در استان و شهرستان‌ها از قبیل تأمین اعتبار، نظارت، اجرا و بهره‌برداری را مدیریت و اجرا کنند.

ایمانیه در ادامه به منظور شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان رستم وارد فرمانداری شد و در بدو ورود با حضور در محل کار کارکنان فرمانداری از نزدیک با آنان دیدار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار