گزارش مصوبات سفر رئیس جمهور به مردم ارائه شود

خطیب نماز جمعه ساری از مسئولان استانی خواست تا از مصوبات سفر گذشته دولت گزارشی را به مردم ارائه دهند.

آیت الله محمدی لائینی خطیب نماز جمعه ساری در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در مصلای امام خمینی ساری ضمن گرامیداشت و پاسداشت حماسه سوم خرداد، از مسئولان استان خواست گزارش کاملی از تحقق شعار سال مقام معظم رهبری ارائه کرده و با توجه به نزدیکی سفر رئیس جمهور به مازندران از پیشرفت مصوبات سفر اول به مردم گزارش دهند.

او افزود: یکی از خواسته رئیس جمهور در سفر گذشته جلوگیری از تجاوز به منابع طبیعی و انفال بوده است و کمیته‌ای نیز در این راستا شکل گرفته بود و مسئولان باید درباره برخورد با تجاوزات و مقابله با تصرفات منابع طبیعی و دیگر مصوبات سفر رئیس‌جمهور گزارشی را ارائه کنند.

امام جمعه ساری از مسئولان خواست درباره عملیاتی شدن شعار سال گذشته مبنی بر مانع زدایی از تولید و دانش بنیان کردن تولید گزارش‌هایی ارائه دهند.

آیت الله لائینی با انتقاد از اینکه برخی از مسئولین با مانع چوب لای چرخ تولید قرار می‌دهند، گفت: باید نسبت به دانش بنیان شدن تولیدات کشاورزی برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ پنج روزه غزه به شکست خاطره اعتراف کرده است، افزود: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست مانع از نفوذ موشک‌های مجاهدان فلسطینی شود.

او با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد ایران را وادار به ترس و هراس از آمریکا کند، گفت: ایران مقتدر از آمریکا هراسی ندارد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه کرامت به سیر والای کریمه اهل بیت پرداخت و در ادامه از مسئولان شهری خواست با هدف نشر فرهنگ اهل بیت یکی از خیابان‌ها و میادین را به نام مقدس حضرت فاطمه معصومه نام گذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار