وضعیت معیشت و اشتغال کارگران در اولویت قرار گیرد

امام جمعه موقت ساری گفت: باید امنیت شغلی کارگران که قشر زحمتکش محسوب می‌شوند جدی گرفته شود و وضعیت معیشت و اشتغال آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ساری همچنین با گرامیداشت هفته کارگر و تاکید بر لزوم تسریع و تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال، گفت: وضعیت کشور با اقدامات انجام گرفته رو به پیشرفت و بهبود است، اما برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها حقوق کارگران را تضییع می‌کنند درحالی که باید امنیت شغلی کارگران که قشر زحمتکش محسوب می‌شوند جدی گرفته شود.

او با تسلیت ضایعه دلخراش شهادت آیت الله سلیمانی با بیان اینکه این عالم شهید با سال‌ها خدمت در استان‌های مختلف عمر خود را وقف اسلام و انقلاب کرد، افزود: آیت الله سلیمانی لحظه‌ای از اسلام، مسلمانان و انقلاب اسلامی و دفاع از آن غافل نبود.

خطیب جمعه موقت مرکز استان با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت، روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری با بیان اینکه تربیت جوانان و تعلیم آن‌ها در دست معلمان قرار دارد ولی تربیت و شکل گیری اولیه فرزندان در خانواده‌ها شکل می‌گیرد و در مدرسه تکمیل شود، گفت: از این رو باید جایگاه معلم در کشور ارزشمندتر شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان نباید به مباحث حاشیه‌ای و فرعی مشغول شوند که پرداختن به کار‌های جزئی مسئولان را از خدمت به مردم باز می‌دارد و باید تمام فکر و کار و قدرت آن‌ها برای مردم به کار گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه مردم در زمینه کشاورزی و با مشکل روبرو هستند، از تأخیر سدسازی در استان انتقاد کرد و افزود: منابع آبی و استان به تاراج می‌رود و این در حالی که مازندران نیازمند منابع آبی است و مدیران نباید روزمرگی فکر کنند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره اینکه در هیچ جای دنیا جز کشور ما، رفراندوم برای تغییر اصل سیاست رخ نداده است، گفت: همچنین در برپایی رفراندوم و انتخابات برای تعیین رئیس جمهور و نمایندگان و ... نیز پیشگام بوده‌ایم.

حجت الاسلام حسینی با عنوان اینکه شریعت خداوند را نمی‌توان به رفراندوم گذاشت، افزود: مردم مازندران همیشه از ارزش‌های دینی و اسلامی، پوشش و عفاف، ولایت و امامت دفاع خواهند کرد و در این مسیر مقاوم و ایستاده‌اند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
قیمتها بالاست و درآمدها پایین کار هم کم شده
آخرین اخبار