در پی افزایش اختلافات در پارلمان رژیم صهیونیستی، برخی نمایندگان تهدید کردند در صورت محقق نشدن خواسته‌هایشان در بودجه آینده، استعفا خواهند کرد.

رسانه‌های عبری می‌گویند برخی نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند در صورتی که خواسته‌هایشان در مورد بودجه آتی محقق نشود، استعفا خواهند کرد. امری که نشان دهنده عمیق‌تر شدن بحران میان نمایندگان پارلمان است. 

به گزارش نشریه تایمز رژیم صهیونیستی، جناح آگودات تهدید کرده است که در صورت عدم دریافت وجوه مورد نیاز، از ائتلاف خارج می‌شود و بودجه را رد می‌کند.

همچنین وبسایت خبری واللا به نقل از منابع ناشناس داخل ائتلاف گزارش داد اسحاق گلدکنوف، وزیر مسکن و مایر پوروش، وزیر امور قدس تهدید کرده‌اند در صورت عدم برآورده شدن خواسته‌هایشان استعفا خواهند کرد.

افزون بر این، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم به قانون‌گذاران حزب خود دستور داده تا آرای کنست را تحریم کرده و با این اقدام برای پیشبرد اهداف خود به دیگر نمایندگان فشار بیاورند. 

کابینه باید قبل از ۲۹ مه (ده روز دیگر) بودجه‌ای را تصویب کند و در صورت عدم تحقق آن، پارلمان به طور خودکار منحل و انتخابات زودهنگام برگزار نخواهد شد.  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم روز چهارشنبه در تلاش برای حل مناقشه با یکدیگر دیدار کردند. به گفته کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، جو حاکم بر دیدار این دو مقام مثبت نبود و نتانیاهو به بن غفیر گفته که هیچ راهی برای هدایت بودجه به سمت اولویت‌های او وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این گرو کشی پارلمان و وزرای صهیونیسم آدم یاد فیلم حضرت سلیمان نبی ع می‌بره که به چه شکلی هر جا فرامین تورات براشون بهره ای نداشت قوانین تحریف و بر علیه حکومت موضوع می‌گرفتند که آخرم به نابودی و شکست آنها منجر شد حتی به اجنه هم متوسل شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشا الله زودتر از بیخ و بن نابود شوید تا جهان از شر صهیونیسم رهایی یابد
آخرین اخبار