وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

نشر بین‌الملل یکی از فعالان حوزه کتاب بزرگسال و دانشگاهی است

محمدمهدی اسماعیلی انتشارات بین‌الملل را یکی از موثرترین نشر‌های حوزه دانشگاهی دانست و گفت: نشر بین‌الملل یکی از فعالان عرصه ادبیات است.

محمدمهدی اساعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خریداری چند جلد کتاب از نشر بین‌الملل، درخصوص این شرکت چاپ و نشر بیان کرد: یکی از فعالیت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه چاپ و نشر کتاب که در انتشارات بین‌الملل به خوبی به منصه ظهور نشسته، چراکه این انتشارات یدطولایی در حوزه‌های مختلف کودک و نوجوان، بزرگسال و دانشگاهی دارد، و به عقیده من تا امروز توانسته گام‌های خوب و موثری را بردارد و صاحب نام باشد. 

وی نیز در ادامه به بازدید خود از کتاب‌فروشی نشر «بین‌الملل» اشاره کرد و گفت: نشر «بین‌الملل» یکی از فعالیت‌های گسترده سازمان تبلیغات اسلامی است. من خودم در این روز‌های اخیر دیداری با دوستان نشر «بین‌الملل» داشتم و چند جلد کتاب هم از آن‌ها خریداری کردم. خودم یکی از مشتریان تألیفات سازمان تبلیغات اسلامی هستم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص ساز و کار همکاری وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای اعتلای فرهنگ و پیشرفت صنعت چاپ و نشر کشور بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی همکار اصلی ما در حوزه اعتلای فرهنگ و هنر کشور است، چراکه سازمان تبلیغات نه تنها در حوزه تبلیغ دین، بلکه در عرصه‌های دیگر فرهنگی هنری اعم از سینما، ادبیات، برنامه‌های فرهنگی و. نیز فعال بوده و است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار