مشکلات با گفتگو بین تولیدکنندگان و خدمتگذاران مردم حل می‌شود

دادستان کل کشور گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات با گفتگو و هم اندیشی بین تولیدکنندگان و خدمتگذاران مردم حل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در این نشست با اشاره به منویات رهبری در زمینه لزوم حمایت از تولید گفت: رهبرمعظم انقلاب به دلیل اهمیت حوزه اقتصاد، سالهاست که در نام گذاری سال بر مساله اقتصاد تاکید دارند و دستگاه قضایی نیز بر همین اساس تلاش مضاعفی با هدف حمایت از واحد‌های صنعتی و نیرو‌های خدوم کار  داشته و بحمدلله نتایج خوبی نیز در پی داشته است. 

او افزود: بر اساس شرایط موجود، حمایت از تولید و صنعت را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم و امیدواریم با همدلی و همراهی تولیدکنندگان و مسولان، شاهد تحقق اهداف متعالی نظام در زمینه تولید باشیم.

دادستان کل کشور گفت:بسیاری از مسائل و مشکلات با گفتگو و هم اندیشی بین تولیدکنندگان و خدمتگذاران مردم  حل می‌شود، بنابراین در سال جاری باید به این نکته مهم، بیش از پیش توجه شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به نقش و جایگاه مقوله تولید و اقتصاد در اسلام گفت: بر همین اساس دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید کنندگان وصنعتگران بکار بسته است و از سویی نیز باید به دولت محترم در راستای تحقق سیاست‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کرد.

در این نشست، دادستان کل کشور پس از شنیدن مسائل فعالان اقتصادی و کارآفرینان، دستوراتی برای حل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

همچنین تعدادی از کارآفرینانی مشکلاتشان توسط مجموعه قضایی خراسان رضوی حل شده بود، خواستار استمرار  حمایت‌های دستگاه قضایی از تولید و صنعت شدند.

در این نشست فعالان اقتصادی و کار آفرینان  ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی، به طرح مسائل و مشکلات خود در زمینه‌های گوناگون پرداختند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.