فرماندار گناباد گفت: یک هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری فرودگاه این شهرستان طی یک سال گذشته اختصاص یافته است.

رضا نصیری روز شنبه در نشست خبری با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره برداری فرودگاه گناباد افزود: از این میزان یک هزار میلیارد ریال تخصیص یافته و هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ۹۴۵ میلیارد ریال هم برای تکمیل دیوار پیرامونی فرودگاه گناباد طی سال‌جاری و به تازگی اختصاص یافته و فرآیند مناقصه واگذاری اجرای آن به پیمانکار در دست اقدام است.

فرماندار گناباد اظهار داشت: مرحله نخست فرودگاه این شهرستان آماده بهره برداری است که بعد از فراهم شدن شرایط لازم در آینده نزدیک با حضور رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود.

وی گفت: چند پرواز آزمایشی توسط هواپیماها در هفته جاری و تا قبل از افتتاح فرودگاه گناباد به منظور بررسی شرایط فرودگاه فوق انجام می شود.

نصیری اضافه کرد: با هدف کنترل و کاهش خسارت‌های سیلاب در گناباد و همچنبن روان سازی تردد مسافران در راههای دسترسی این شهرستان احداث ۱۵ پل با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در گناباد در دستور کار قرار گرفت.

وی افرود: از این تعداد ۱۱ پل با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به منظور کنترل سیلاب در مناطق شهری و روستایی و چهار پل در قالب احداث ۲ زیرگذر در بخش کاخک و محدوده روستاهای برجوک و استاد شامل می شود.

نصیری گفت: احداث پل‌های روستاهای مند و بهاباد تکمیل و پل‌های نوغاب و سموئی این شهرستان مراحل پایانی خود را طی می کند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.