همسر شهید خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی در پیامی از گردان‌های قدس تشکر کرد.

همسر شهید خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی که پس از حدود ۹۰ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم اشغالگر به شهادت رسید، روز جمعه با ارسال پیامی خطاب به گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: مبارزان گردان‌های قدس در عملیات اخیر «انتقام آزادگان» دل ما را خنک کردند و بخشی از شعله‌های آتشی را که در دل ما زبانه می‌کشد، خاموش کردند.

به گزارش وبسایت خبری فلسطین الیوم، همسر شهید خضر عدنان در سخنرانی در مراسم جشن «انتقام آزادگان» که جنبش جهاد اسلامی همزمان با لبنان و سوریه در میدان الکتیبه شهر غزه برگزار کرد، گفت: سلام و درود خدا بر تو‌ای غزه، می‌خواهم بر پیشانی مادران، پدران و همه مردم این منطقه که اعضای خانواده و عزیزان خود را از دست داده اند، بوسه بزنم و به آن‌ها بگویم که خداوند بهترین پاداش را در دنیا و آخرت به شما اعطا کند و شما و کسانی را که در این راه از دست داده اید در بهشت جای دهد.

وی خاطر نشان کرد: به همه کسانی که در این نبرد به شهادت رسیدند و به همسرم خضر عدنان و همه برادران و مومنان می‌گویم: سلام ما را به رسول خدا (ص) برسانید و بگویید که ان شاء الله و به لطف الهی ما همواره به عهد و پیمان خود وفادار می‌مانیم.

همسر خضر عدنان افزد: از خداوند متعال سپاسگزارم که از میان امت محمد (ص) مجاهدان گردان‌های قدس و افراد با ایمان و امانتداری، چون ابو طارق را برگزیده و از خداوند می‌خواهیم از همه شما محافظت کند و به آنان اعلام می‌کنم که شما دل دردمند ما را خنک و بخشی از شعله‌های آتش وجود مان را خاموش کردید. خداون شما را یاری کند تا مسجد الاقصی را آزاد کنید و از نخستین سربازانی باشید که به یاری خدا مسجد الاقصی را آزاد می‌کنید.

وی در ادامه پیام گفت: از همه کسانی که در این نبرد اخیر در کنار شیخ خضر عدنان ایستادند، تشکر می‌کنم و از خداوند می‌خواهم بهترین پاداش را به شما بدهد.

او در پایان پیامش اظهار داشت: درست است که شیخ خضر عدنان آزاد نشد، اما در مقابل دو پیروزی بدست آورد: یکی پیروزی بر دشمنان و دیگری پیروزی با رهایی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار