واکنش حزب الله لبنان به شهادت «خضر عدنان»

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

حزب الله لبنان در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی «خضر عدنان» پس از اعتصاب غذا در زندان های رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش المنار، در این بیانیه آمده است: حزب الله شهادت رزمنده دلاور مقاومت شیخ اسیر را به ملت فلسطین و جنبش های مقاومت بویژه برادران جنبش جهاد اسلامی و ارگان‌ها و کانون ها و انجمن های امور اسرا تسلیت می گوید. خضر عدنان که صبح امروز به شهادت رسید یک مبارزه طولانی مملو از استقامت، مقاومت و مقابله با اعمال خودسرانه دشمن در زندان های رژیم صهیونیستی را گذراند و بیش از هشت سال را در بازداشت و شکنجه سپری کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهادت شیخ عدنان امروز بار دیگر عظمت فاجعه بزرگ اسیران فلسطینی و عرب در زندان های دشمن اسرائیلی و قرار گرفتن آنها در معرض شدیدترین اشکال سوء استفاده و تروریسم را آشکار می کند. حزب الله ضمن دعوت از نهادهای بین المللی و بشردوستانه برای کشف جنایات اشغالگران در زندان های رژیم صهیونیستی، همدردی خود را با خانواده شهید و حمایت خود را از تمامی گام های جنبش مقاومت در فلسطین در پاسخ به جنایات اعلام می‌دارد. 

 شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی که در زندان رژیم اشغالگر اعتصاب غذا کرده بود صبح امروز و در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب، در زندان نیتسان از هوش رفت و پس از مدتی خبر شهادتش منتشر شد. پس از انتشار خبر شهادت این اسیر فلسطینی و از اعضای جنبش جهاد اسلامی، ارتش اسرائیل سطح آماده باش خود را افزایش داد تا با واکنش‌های احتمالی مقابله کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار