طرح پاکسازی فروشندگان مواد مخدر در قزوین/ساماندهی وانت بارها و دست فروشان شهرستان البرز

مهم‌ترین حوادث قزوین روز سی ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای افزایش سرقت و مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر عوامل گشت و تخصصی کلانتری ۱۳ باهنر، اقدام به پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده در محدوده خیابان مجاهد و شیشه چی نمودند.

وی افزود: در اجرای این طرح در مجموع ۱۰ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در این طرح حدود ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۲۱۰ عدد قرص روانگردان کشف و ۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد.

غافلگیری سارقان کابل برق حین سرقت

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین  گفت: طبق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت کابل برق در حومه شهر قزوین، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ مینودر به محل اعزام شدند.

وی افزود: سارقان که با یک دستگاه خودرو سرقتی پراید در حال سرقت کابل‌های مخابراتی و برق بودند به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: در تعقیب و گریز صورت گرفته وبا هوشیاری و سرعت عمل ماموران، خودرو سارقان متوقف و هر ۳ نفر آن‌ها دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو متهمان بیش از ۷۰ متر کابل برق و سیم‌های مخابراتی به همراه تجهیزات مربوط به سرقت کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پلیس فتا و بازگشت ۴۵۲ میلیون به حساب شاکی

سرهنگ محمد علی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع برداشت غیرقانونی از حساب شاکی به پلیس فتا شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی به منظور بررسی وضعیت سهام عدالت خود اقدام به نصب نرم افزاری در این خصوص کرده که بلافاصله کل موجودی حساب وی به مبلغ ۴۵۲ میلیون ریال به صورت غیرقانونی برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه با هماهنگی قضائی و اقدام به موقع ماموران کل مبلغ به حساب شاکی عودت داده شد، به کاربران هشدار داد: مجرمین با انتشار بدافزار در فضای مجازی و ترغیب افراد به نصب آن‌ها موجودی حساب متهمان را به سرقت می‌برند.

ساماندهی وانت بار‌ها و دست فروشان شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در راستای مطالبات مردمی و رفع سد معبر ناشی از حضور وانت بار‌ها و دست فروشان در معابر و خیابان‌های پرتردد شهر الوند، اجرای طرح ساماندهی وانت بار‌ها و دست فروشان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در این راستا پس از اخذ دستور قضائی، تیم‌های عملیاتی از ماموران به همراه عوامل شهرداری به یکی از خیابان‌های پرتردد شهر الوند اعزام و به اجرای طرح پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان داشت: حضور تعداد قابل توجهی از وانت بار‌ها و دست فروشان در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر موجب ترافیک و نارضایتی بسیاری از شهروندان شده و این طرح بنا بر مطالبات متعدد مردمی از پلیس به اجرا در آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار