مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی محمدآباد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی با ۲ سارق که در حال سرقت کابل برق بودن مواجه شده و بلافاصله برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده ماموران با یک دستگاه خودرو سواری پراید فاقد پلاک، رانندگی خلاف جهت و خطرناک از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران که در تعقیب و گریز صورت گرفته تمام تلاش خود را برای متوقف کردن سارقان انجام داده بودند به دلیل عدم توجه سارقان به دستور ایست پلیس، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به خودرو متهمان تیراندازی و آن‌ها را متوقف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در تیراندازی ماموران هر ۲ سارق مورد اصابت گلوله قرار گرفته که این موضوع فوت یکی از سارقان را در پی داشته و سارق دیگر برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده است، خاطرنشان کرد: سارقان از افراد حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند که در بررسی پرونده آن‌ها ۱۲ فقره سابقه سرقت دیده می‌شود.

مامور قلابی به دام پلیس افتاد 

 فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: با اقدام بموقع ماموران کلانتری ۱۱ مدرس، فردی که در پوشش ماموران یگان امداد، قصد سوء استفاده از لباس مقدس نیروی انتظامی را داشت دستگیر شد. 

سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: واحد گشت خودروئی کلانتری ۱۱ مدرس شهرستان قزوین، حین گشت زنی در حوالی میدان سید حسن نصرالله با یک دستگاه خودرو سواری پراید که راننده آن البسه یگان امداد نیروی انتظامی را به تن داشته مواجه می‌شوند.

وی افزود: ماموران که به دلیل عدم شناسایی راننده به او مشکوک شده بودند برای بررسی مدارک هویتی او وارد عمل شده و از خودرو پیاده می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: متهم که پس از مشاهده ماموران با خودرو خود به سمت باغات باراجین متواری شده بود با سرعت عمل ماموران در یکی از خروجی‌های فرعی متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ"خدایی" با بیان اینکه در بازدید از خودروی متهم تعدادی از تجهیزات پلیسی مانند بی سیم، شوکر، افشانه فلفل به همراه یک قبضه کلت کمری فندکی کشف شده، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری افراد سود جو، در مواجهه با ماموران پلیس با دیگر کارکنان ادارات دولتی از آن‌ها تقاضای ارائه مدارک شناسایی و حکم ماموریت داشته باشند.

لنگو‌های طلا به صاحبش تحویل شد 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ماموران وظیفه شناس پاسگاه پلیس راه "قزوین-زنجان" ۲ حلقه النگوی طلا پیدا شده را به صاحبش تحویل دادند.  

سرهنگ حمزه شایان مهر اظهار داشت: سروان "بیژن کیان مجد" به همراه استوار یکم"اصغر محمد رضائی"جمعی پاسگاه پلیس راه "قزوین-زنجان" که به منظور ترسیم کروکی از صحنه واژگونی خودرو سواری پراید به صحنه تصادف اعزام شده بودند متوجه ۲ حلقه النگوی طلا شکسته بر روی زمین شدند.

وی افزود: ماموران وظیفه شناس ضمن ترسیم کروکی از صحنه تصادف با هماهنگی جانشین یگان، به منظور تحویل النگو‌ها به صاحبش آن‌ها را به مقر پلیس راه منتقل می‌کنند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش طلا‌های پیدا شده حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد هر ۲ النگو متعلق به سرنشین خودرو سواری پراید بوده که در حادثه تصادف واژگون شده و به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ شایان مهر بیان داشت: طی هماهنگی صورت گرفته صاحب النگو‌ها در پاسگاه پلیس راه حاضر و با تنظیم صورتجلسه‌ای اقلام تحویل وی داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.