امام جمعه اردبیل:

هلال احمر یک مرکز قدسی و ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر یک مرکز قدسی بوده و خدمت در این مرکز افتخار بزرگی است که فعالین این جمعیت باید ارزش فعالیت در آن را قدر بشمارند.

آیت الله سید حسن عاملی در مراسم توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی یک ماهه در مناطق محروم خانه‌های هلال استان اردبیل به مناسبت دهه کرامت با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمامی حوادث و بلایا در کنار مردم نقش پررنگی داشته است، اظهار کرد: به خاطر خدماتی که این مجموعه قدسی در استان انجام می‌دهد از طرف استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

او اضافه کرد: هلال احمر یک مرکز ارزشی است و کسانی که در این مجموعه ارائه خدمت می‌کنند، باید شاکر باشند که عمرشان را در این مکان مقدس می‌گذرانند.

امام جمعه اردبیل گفت: کار‌های انجام شده در این دنیا به کار‌های قدسی و غیر قدسی تقسیم می‌شود به طوری که برخی خدمات قدسی که سرنوشت کشور به آن‌ها گره خورده است مانند سنگر تعلیم و تربیت، مجامع علمی و خدمات امدادی از جمله آن‌ها است که این کار‌ها از قداست ویژه‌ای برخوردار بوده و این اقدامات نوعی عبادت تلقی می‌شود.

آیت الله عاملی اضافه کرد: خدمات خیرخواهانه از سوی این جمعیت و سازمان‌های دیگری مانند کمیته امداد و مراکز خیریه در جامعه روشن و قوی بوده و دستگیری از مستمندان و نیازمندان از بهترین شاخصه‌های جامعه دینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.