برگزاری همایش بزرگ دختران فاطمی در زرند

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، همایش بزرگ دختران فاطمی در شهرستان زرند برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در این آیین با تبریک دهه کرامت و روز دختر با تأکید بر رعایت حفظ عفاف و حجاب، به توطئه‌های دشمنان در گسترش بی حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: در قرآن مجید نسبت به عفاف و حجاب زنان تاکید بسیاری شده است؛ چرا که عفاف و حجاب باعث حفظ و صیانت جامعه می‌شود.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند نیز با تبریک روز دختر، دهه کرامت را از ابتکارات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دهه، فرصت ارزشمندی برای معرفی سیره امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) است.

او افزود: دختران ایران اسلامی با پیروی از وصیت نامه شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های والای اسلام و قرآن توجه جدی به مسئله حجاب و عفاف دارند.

حسینی نژاد تصریح کرد: دختران امروز که مادران فردا هستند، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند.

او بیان کرد: دختران ایران اسلامی با تاسی از حضرت فاطمه معصومه (س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی و اخلاقی دختران جهان خواهند بود.

فرماندار زرند با بیان ضرورت هوشیاری بیش از پیش در مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگ غربی گفت: فرهنگ غرب بر پایه آزادی مطلق و بی قید و شرط و برای برآورده کردن همه خواسته‌های نفسانی شیطانی شکل گرفته که عاقبتش نابودی بشریت است، در صورتی که محدودیت‌هایی که در دین مبین اسلام در نظر گرفته شده، هدفش حفظ کرامت انسانی و عزت بشر است.

عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش زرند هم با تبریک فرا رسیدن روز دختر گفت: این همایش با همکاری خانواده‌های دانش‌آموزان به منظور تجلیل از مقام ارزشمند دختر برگزارشد.

پخش نماهنگ، اجرای سرود و تجلیل از اسامی فاطمه و معصومه از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار