تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی سراوان/ خط و نشان فرمانده مرزبانی برای تروریست‌ها

پیکر شهدای حمله تروریستی به برجک مرزبانی «مزه سر» در سراوان با حضور جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری ‌در زاهدان تشییع شد.‌

سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی و مسئولان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای مظلوم مرزبانی حادثه تروریستی هنگ مرزی سراوان حضور دارند.

فرمانده مرزبانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه‌سر حمله کردند. صبر ما تا حدودی است؛ کشور‌های همسایه باید مراقب خاک خود باشند. 

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در این مراسم اظهار داشت: حادثه تروریستی سراوان و شهادت ۵ تن از مرزبانان استان سیستان و بلوچستان بی پاسخ نخواهد ماند.

  ۵ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند. در این درگیری که در منطقه "مَک سوخته" رخ داد، ۲ مرزبان کادر و ۳ سرباز به شهادت رسیدند و ۲ مأمور دیگر نیز مجروح شدند.

 

 

برچسب ها: تشییع شهدا ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابا صالح المهدی
۱۵:۳۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
ولا تحسبن الذین قتلوا امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقنون
وسیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
خدا به خانواده این شهدا صبر ومنزلت عطا کند.
واین شهدا شافع این امت باشند،،تاریخ شاهد است که چه جوان‌هایی پرپر شدند تا این مرز و بوم بدست ارازل و اوباش شیطان سفت نیفتد.
خدا توفیق دهد رهرو راه این شهیدان باشیم.
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک.
Canada
ناشناس
۰۴:۳۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
حیف شدی یونس جان چرا تنهامون گذاشتی چرا داداشت تنها گذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۲۳:۵۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
مادلمان ازآنجا میسوزه که پشت صندلی داغ ونرم نشسته اند و رجزخوانی میکنندهی میگندما۹تاشو۱۰تامیکنیم پس کو مگه شمانگفتیدماپهبادفرستادیم سرمرزهاودیگه شهیدنمیدهیم پس چراحرف مفت وعده توخالی میدیدوبچه مردم باهزارآرزو میره سربازه آخرشم شهادت میارندآقای مسعول تاکی بلف ودروغ وعده توخالی پوچ خواهش بس کنیدازاین دروغها وشرم کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا فهیمی
۱۳:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام بر شهدای امنیت خوشا بحالشان و لعنت خداوند بر تروریستها و از خدا بیخبران که بویی از انسانیت نبرده اند اما من حرفم یه چیزه چندین بار فرماندهان اعلام کردند که مرز هایمان تا دوردستها توسط سیستمهای پایشی پایش میشه و دیگر سرباز مستقیم در مرز نیست پس چگونه چند تروریست میاند به برجک میرسند و این عزیزان را از ما میگیرند شهادت خوب است اما خوشحالی آن لعنتیهای تروریست دل ما را بدرد میاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
روحت با محمد و آل پاکش محشور باد با آرزوی صبر برای خانواده ی این عزیزان از دست رفته
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۲:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
هم نشین سفره ارباب بی کفن هستند شادی روح پاک وطیبه تمام شهدا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
فقط بلدید ادعا کنید و حرف بزنید !!!
آخرین اخبار