جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان با همکاری صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج

با همکاری صندوق بیماری‌های خاص ،یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان کمک هزینه‌های درمان بیماران نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته با همکاری صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج برای بیماران نیازمند تحت حمایت گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان اسناد مرتبط به بیماران تحت حمایت به صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج ارسال شد که بیش از  یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان مصوب و هزینه‌های آن پرداخت شد.


هادی بنایی با بیان اینکه طبق اساسنامه این صندوق، سازمان بیمه سلامت ایران اقدام به پوشش مازاد هزینه‌های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب العلاج می‌کند، افزود: ۱۰۷ بیماری خاص و صعب العلاج ابلاغی از سوی وزارت بهداشت شامل؛ تالاسمی، هموفیلی، ام اس، بیماران دیالیزی، بال پروانه‌ای، انواع تیپ‌های اس ام ای، اوتیسم، سرطان، سکته مغزی، بیماران مزمن روانی و ... مشمول حمایت‌های این صندوق می‌باشد.

او گفت:برای این بیماران تمهیداتی اتخاذ شده تا در زمان دریافت خدمات تشخیصی و درمانی از کاهش پرداخت بهره‌مند شوند.

بنایی افزود: به منظور برخورداری از مزایای ترتیب داده شده در اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران تحت حمایت این نهاد می‌توانند با ارائه مستندات پزشکی، سهمی از هزینه‌های درمان خود را دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.