برقراری گفت: در قالب قرارگاه کرامت توانستیم بیش از ۵۴۰ هزار بیمه شده جدید جذب کنیم.

بیت اله برقراری در گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر وارد هجدهمین سال فعالیت خود شده و این صندوق بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی تاسیس شده تا روستائیان و عشایر را تحت پوشش بیمه قرار دهد که دقیقا بر اساس عدالت اجتماعی است.

وی گفت: این صندوق اگر از موضوع حفظ پایداری خود غفلت کند، در آینده دچار مشکل می‌شود که تلاش می‌کنیم ضریب پشتیبانی صندوق که ۱۰ به یک است را حفظ کنیم.

برقراری با بیان اینکه نرخ مطلوب پشتیبانی در بیمه‌ها شش به یک است گفت: گسترش چتر بیمه‌ای از مولفه‌های پایداری صندوق محسوب می‌شود که نیاز پاریم که به شکل دائمی مراقبت کنیم تا بتوانیم پایداری صندوق را حفظ و شرایط جذب و ورود افراد جامعه هدف را به‌طور کامل فراهم کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ضمن اشاره به اینکه روستا کارخانه تولیدی است گفت: در قالب قرارگاه کرامت توانستیم بیش از ۵۴۰ هزار بیمه شده جدید جذب کنیم.

وی اظهار کرد: براساس محاسبات بیمه‌ای مقرر بود این صندوق در سال ۱۴۰۷ به نقطه‌ای برسد که سقوط کند، اما دو اقدام مهم برای حفظ پایداری صندوق انجام شد و براساس آن، تراز  صندوق را تا ۱۴۲۲مثبت می‌بینیم و افزایش سطوح درآمدی و افزایش جذب بیمه شدگان جدید از جمله این اقدامات است.

برچسب ها: عشایر ، روستاییان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار