شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نیروهای اشغالگر قدس امروز یک جوان فلسطینی را در جنوب شهر الخلیل به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست صبح امروز به سمت یک جوان فلسطینی در داخل یک شهرک صهیونیستی در جنوب شهر الخلیل تیراندازی کردند که در نهایت به شهادتش منجر شد.

 به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم از غزه، نظامیان صهیونیست صبح امروز یک جوان فلسطینی را به بهانه اینکه قصد اجرای عملیات با سلاح سرد را داشت، با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

 نظامیان اسرائیلی صبح امروز به سمت یک جوان فلسطینی به ادعای تلاشش برای اجرای عملیات با سلاح سرد در نزدیکی کنیسه یهودیان در داخل یک شهرک صهیونیستی در جنوب شهر الخلیل تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن و در نهایت شهادتش شد.

رادیو رژیم صهیونیستی تایید کرد جوانی که در تلاش برای اجرای عملیات با سلاح سرد در نزدیکی کنیسه یهودیان در جنوب شهر الخلیل زخمی شده بود؛ به شهادت رسید.

در همین حال خبرنگار رادیو عبری زبان «کان» اعلام کرد یک جوان فلسطینی قصد داشت با سلاح سرد به شماری از شهرک نشینان در مقابل کنیسه حمله کند، اما یک سرباز ذخیره ارتش ساکن شهرک با شلیک گلوله، او را به قتل رساند.

شبکه ۱۴ تلویزیون عبری زبان اسرائیل هم اعلام کرد پس از فعال شدن آژیر‌های هشدار در شهرک تانا عومریم در جنوب الخلیل، جوان فلسطینی در ورودی کنیسه یهودیان هدف گلوله قرار گرفت.
وزارت بهداشت فلسطین هم شهادت این جوان فلسطینی را تایید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار