رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۱ هزار و ۱۶۲ لیتر روغن موتور احتکاری به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجهی روغن موتور، که در انبار یک باب منزل در شهرستان ساری بوده، مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۱۱ هزار و ۱۶۲ لیتر روغن موتور خودرو احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه ارزش روغن موتور‌های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبار‌ها ثبت نبوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ محمد محمدپور از عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.