مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۵۱.۵ درصد دانش آموزان استان برای دریافت کتب درسی سال تحصیلی آینده ثبت نام کرده اند.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۶۸ هزار و ۶۳ نفر در حوزه ابتدایی، ۱۲ هزار و ۵۱۸ نفر در متوسطه اول، ۷ هزار و ۶۵۶ نفر در متوسطه دوم، دو هزار و ۴۴۸ نفر در فنی وحرفه‌ای و دو هزار و ۱۶۵ نفر در کار و دانش ثبت سفارش کتب درسی انجام داده اند.

او تعداد دانش آموزان عادی و استثایی استان را ۱۸۷ هزار و ۶۱۶ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۵۱.۵ درصد دانش آموزان در سامانه سفارش کتاب ثبت نام کرده اند.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دانش آموزان می‌توانند به دو صورت ثبت سفارش از سوی مدیران مدرسه و انفرادی با مراجعه به سامانه سفارش کتب درسی ثبت نام کنند، اظهار کرد: مهلت تعیین شده برای ثبت سفارش دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه از نهم اردیبهشت تا ۲۶ خرداد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ثبت سفارش کتب در پایه‌های ورودی شامل مقاطع اول ابتدایی، هفتم، متوسطه اول، دهم و متوسطه دوم از ۵ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۰ شهریور امسال ادامه دارد.

او گفت: دانش آموزان برای ثبت سفارش الکترونیکی کتب درسی سال تحصیلی جدید به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com مراجعه کنند.

موسوی نژاد گفت: برای افرادی که به صورت انفرادی ثبت نام می‌کنند شماره ملی و شماره سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور و نام کابری تعریف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.