معاونین استاندار کردستان در سامانه سامد حاضر می شوند

معاونین استاندار کردستان برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامانه سامد حضور پیدا می کنند.

معاونین استاندار کردستان با هدف عملی کردن شعار دولت سیزدهم، ماهانه ساعاتی را به صورت مستقیم به مشکلات، خواسته‌ها و انتقادات مردم گوش می دهند و پیگیر این مسائل می شوند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ برای پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات هم استانی ها، در سامانه سامد حاضر شد.

فردا سه شنبه نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ساعت ۱۱تا ۱۲:۳۰ در سامانه سامد حضور می‌یابد و پاسخگوی خواسته‌ها و مشکلات مردم در حوزه اقتصادی خواهد بود.

روز چهارشنبه هم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از ۱۱ تا ۱۲:۳۰ و روز پنجشنبه نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم استان است.

استاندار کردستان چند روز پیش در سامانه سامد حاضر شد و از مدیران دستگاه‌ها خواست طبق برنامه‌ای که مدیدیت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری برایشان در نظر گرفته در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشند و این مسایل را با جدیت دنبال کنند تا گره‌های کوچکی که بدست مدیران قابل گشایش است، رضایتمندی مردم را فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.