ضرورت مرکز مشاوره برای زرند

فرماندارزرندگفت: وجود مراکز مشاوره برای شهرستان زرند واجب و ضروری است. 

 سرهنگ ترابی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند با بیان اهمیت راه اندازی این مرکز در شهرستان با وجود تمامی مشکلات پیش روگفت: به دلیل اشراف همکاران نیروی انتظامی بر مسائل و بودن در کف جامعه و ارتباط با مردم در تمامی ساعات شبانه روز، استفاده از تجربیات این عزیزان در مرکزی این چنین، ضروری به نظر می‌رسید که با پیگیری‌های لازم، این مهم جامه‌ عمل پوشید.
 

او از فرماندار زرند جهت برطرف کردن برخی مشکلات موجود در این مرکز، تقاضای مساعدت و همکاری کرد.

فرشادضیاالدینی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند نیز گفت: این معاونت شامل سه بخش اصلی آموزش همگانی و مشارکت عمومی، اطلاع رسانی و مرکز مشاوره آرامش می‌باشد.

 فرشادضیاالدینی به معرفی و تبیین رئوس فعالیت‌ها و دستاورد‌های مرکز مشاوره آرامش در راستای اهداف برنامه راهبردی و کمک به آرامش و نشاط مردم پرداخت و بر هم‌اندیشی و همکاری مستمر متخصصان در مرکز مشاوره تأکید کرد.

او افزود: مرکز مشاوره با بهره گیری و همکاری اساتید محترم دانشگاه و کارکنان کادر و پلیس‌های افتخاری، در همه زمینه‌های مشاوره و روانشناختی از جمله: مشاوره خانواده و ازدواج، کودک و نوجوان، درمان افسردگی و وسواس، هنری، سوگ درمانی، مشاوره شغلی و کارآفرینی، مشاوره تلفنی و ... به صورت کاملا رایگان، به شهروندان بزرگوار شهرستان زرند خدمت رسانی می‌کند.

سید رضا حسینی نژادفرماندار زرند گفت:وجود این مرکز را برای مردم و شهرستان زرند با برکت و حائز اهمیت است.

او افزود: به دلیل وجود مشکلات روانشناختی و عدم آگاهی برخی مردم از مسأله سلامت روان در گروه‌های سنّی مختلف، وجود مراکز مشاوره مثل این مرکز برای شهرستان زرند واجب و ضروری است. 

او گفت: الحمدلله در شهرستان مراکز مشاوره متعددی وجود دارد، ولی این مرکز به دلیل ارائه خدمات جامع مشاوره‌ای بصورت رایگان، متفاوت از سایر مراکز ظاهر شده است. 

حسینی نژاد به مردم زرند توصیه کرد جهت دریافت خدمات مشاوره ای، می‌توانند به این مرکز مراجعه و خدمات را بصورت رایگان دریافت کنند.

برچسب ها: مشاوره ، نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار