هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان صرف حوزه راهداری استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سه بخش روکش راه‌ها، رفع نقاط پر خطر و راه‌های روستایی هزینه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت:این اعتبارات برای سه سال در سفر سال گذشته رئیس جمهور در حوزه راه‌ها در نظر گرفته شده و بطور متوسط سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان در سه بخش روکش راه‌ها، رفع نقاط پر تصادف و راه‌های روستایی هزینه خواهد شد.


فرزاد دادخواه با بیان اینکه با این اعتبارات تحولی در وضعیت راه‌های استان ایجاد‌ می شود افزود: یکصد میلیارد تومان هم برای نگهداری راه‌های این استان مصوب شده است.


او با اشاره به اینکه بیشترین تصادف‌های استان واژگونی و خروج از محور به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده است، گفت: بخشنده کردن و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها از سال گذشته با استفاده از گروه‌های امانی و با اولویت محور‌های شریانی و پر تردد در دستور کار قرار گرفت.


دادخواه افزود: این طرح در بیش از ۹۰ درصد راه‌های پر تردد و شریانی استان انجام شده و در حال تکمیل است و تنها بخشی از محور نایین به خور باقیمانده که ماشین آلات همچنان مشغول کار هستند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این طرح در سایر محور‌های و راه‌های اصلی، دو طرفه و فرعی نیز انجام خواهد شد تا اصفهان راه‌های ایمن‌تر و با زیبایی و منظر مورد قبول برای مردم داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار