۳ دلامرد از ناحیه کویری‌ بشرویه در بزرگترین ماموریت نیروی دریایی ارتش شرکت کردند و ناو گروه ۸۶ ارتش را همراهی کردند.

۳دلامرد از ناحیه کویری‌ بشرویه ناو گروه ۸۶ ارتش را همراهی کردند که خدمت در قسمت‌های مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را برعهده داشتند.

 آقای هاشمی یکی از دلاورمندانی است که ناوشکن دنا را در رساندن پیام صلح و دوستی را به جهانیان همراهی کرده بود.

فرزند بزرگ آقای هاشمی می‌گوید دلم خیلی برای پدرم تنگ میشد و همیشه دعا میکردم تا سالم باشند و سریعتر برگردند.

آقای هاشمی از فراز و نشیب‌های این ماموریت پرافتخار گفت: ۲۰ سال است در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنم.

وی افزود : ابتدا که برای این ماموریت انتخاب شدم فکر میکردم ماموریت عادی است، اما بعداً فهمیدم این بزرگترین ماموریت نیروی دریایی است، زیرا در این سفر جمله ما میتوانیم را به اثبات رساندیم.

همسر آقای هاشمی گفت: زمانی که همسرم گفت قرار است به ماموریت دریایی برود ، از مدت این ماموریت پرسیدم و زمانی که فهمیدم بین ۶ ماه تا یک سال ممکن است طول بکشد فهمیدم که باید صبور باشم.

وی افزود : برای من سخت بود با ۳ فرزند به شهرستان بروم ، با این حال ۹ ماه صبوری و دلتنگی را به جان خریدیم و بیشتر از همه دو فرزندم بزرگترم اذیت شدند.

آقای برمک هم دریادل دیگری است که از بشرویه در این ناوگروه حضور داشته است که فرزند دومشان در نبود پدر به دنیا آمد.

این ناوبان جوان بشرویه‌ای می‌گوید : کار گروهی موفقیت را برای ما رقم زد که جوان‌های ایرانی توانستند در کنار هم با عبور از ۶۵ هزار کیلومتر در آب‌های آزاد نام خود را در تاریخ ماندگار کنند.

همسرش گفت : وقتی که شوهرم میخواست به ماموریت برود ۳ماه بود که از بارداری من می‌گذشت و ایشان عازم سفر شدند‌و‌ الان‌ فرزندم‌دوماهه است.

فرزندان کویر در بزرگترین ماموریت نیروی دریایی ارتش شرکت کردند و ناو گروه ۸۶ ارتش را همراهی کردند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.