مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در راستای جوانی جمعیت ۹ واحد مسکونی در اختیار زوج های جوان فاقد مسکن قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام بخشی پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: در راستای جوانی جمعیت ۹ واحد مسکونی به صورت ۲ ساله در اختیار جوانان تازه ازدواج قرار می‌دهیم که  تنها ۳۰ درصد قیمت کارشناسی را بعنوان اجاره بها ، باید پرداخت کنند.

وی افزود : در صورت تولد اولین فرزند در این مدت ، این واحد مسکونی برای سال سوم  به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می گیرد.

او افزود: در ابتدا طرح جامع امامزادگان باقریه به صورت دو طبقه برنامه ریزی شده بود ، اما با گذشت ۱۵ سال از مصوبه این طرح و باتوجه به گرانی قیمت مصالح ،  طرح امامزادگان باقریه تغییر می یابد.

حجت الاسلام بخشی پور بیان کرد : با بازنگری انجام شده فضای شبستان به ۸ هزار متر افزایش یافت که نسبت به طرح قبلی افزایش ۴ برابری داشته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه  ۱۵ موقوفه به نیت امام رضا در استان داریم گفت:  از محل درآمد موقوفات امام رضا در ۹ شهرستان استان قرار است افرادی که تاکنون به زیارت امام رضا نرفتند ، راهی سفر معنوی شوند.

او افزود: خدام رضوی امروز در ۹ بقعه متبرکه استان حضور می یابند.

حجت الاسلام بخشی پور بیان کرد: در روز ولادت حضرت معصومه نیز ۳۱ برنامه از جمله مولودی خوانی، محفل انس با قرآن، سخنرانی و مراسم‌های شادی برگزار شد و همچنین در روز ولادت امام رضا(ع) نیز در ۳۲ بقعه متبرکه برنامه مولودی و مراسم شادی را اجرا خواهیم کرد.

برچسب ها: مسکن ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.