مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آبرسانی به ۲۶ روستای زیان‌دیده از طرح «قمرود» طی امسال خبر داد.

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین آب آشامیدنی روستا‌ها را در دستور کار داریم، اظهار داشت: امسال آبرسانی به ۷۰ روستا در قالب طرح محرومیت زدایی یا همان پروژه جهاد آبرسانی با مشارکت بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: ۲۶ روستا از این تعداد روستا‌هایی هستند که از طرح «قمرود» زیان دیده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: ارتقای کیفیت آب حدود ۸۰ روستا نیز که شبکه انتقال آن‌ها فرسوده و یا تخریب شده‌است، از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود.

اکبریان، بیان کرد: در مجموع سال ۱۴۰۲، ۱۵۰ روستا افزایش کیفیت خدمات را خواهند داشت.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند، گفت: همه روستا‌ها نظارت، پایش و مدیریت می‌شوند تا در تابستان و با شروع فصل گرما با مشکلی مواجه نشوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، عنوان کرد: در صورتی که روستایی هم با مشکل تأمین آب مواجه شود، با تانکر آبرسانی انجام خواهد شد.

اکبریان، تأکید کرد: انتظار داریم، شهروندان در آستانه فصل گرما مدیریت مصرف بهینه الگوی مصرف را رعایت کنند.

او با اشاره به اینکه شهروندانی که الگوی مصرف را رعایت کنند، تشویق می‌شوند، گفت: همچنین برای مشتریان خوش حساب برنامه‌هایی داریم، مشترکانی که زیر پنج متر مکعب آب مصرف کنند از مزایای رایگان شدن قبض آب بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، عنوان کرد: شهروندان مواردی مانند شکستگی، ترکیدگی، افت فشار و انشعابات غیر مجاز را از طریق شماره ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند.

 

برچسب ها: آب ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.