بهادری جهرمی:

دولت حامی بازگشت جوانان به کشور است

سخنگوی دولت گفت: دولت و تمامی بخش‌های کشور، مدافع و حامی بازگشت جوانان به کشور است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگو با شبکه رادیویی تبیین درباره توجه نسل جوان به اهمیت جهاد تبیین گفت: دشمنان کشور ما می‌خواهند ما نقاط مثبتمان را نبینیم و هرجا نقطه ضعفی وجود دارد را پررنگ نشان می‌دهند. کسی که دوست داشته باشد ما رشد کنیم، با یادآوری نقاط مثبت سعی می‌کند که روحیه ما را بالا ببرد تا جایی که نقطه ضعف وجود دارد را هم برطرف کنیم، اما کسی که مخالف رشد ما باشد، ضعف‌ها و تلخی‌ها را پررنگ جلوه می‌دهد و بعضی اوقات نیز به دروغ تلخی‌سازی می‌کند.

وی در مورد تفاوت شرایط ما و دشمنان در روایتگری تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال شبهه‌سازی هستند و با دروغ یا صحیح بودن مطالبی که منتشر می‌کنند، کاری ندارند؛ بنابراین با ترکیب راست و دروغ راحت‌تر می‌تواند روایت اول را داشته باشد، اما در طرف دیگر مسئولان و رسانه‌ها نمی‌توانند هر حرفی را بدون دقت‌نظر و اطمینان از صحتش مطرح کنند، بنابراین صداقت شرط اول روایت و بیان واقعیت است و همین امر گاهی موجب زمان بردن در روایتگری می‌شود.

وی ادامه داد: البته گاهی اوقات نیز در توجه به روایت اول و انجام اقدامات تبیینی و اطلاع‌رسانی غفلت می‌شود که باید همه مسئولان و دستگاه‌ها در جنگ روایت‌ها جدیت به خرج دهند.

دبیر هیئت دولت با بیان این‌که «جوان ایرانی ذاتا خوبی را می‌پسندد و آرمان‌خواه است»، اظهار کرد: مسئولی که کارش را درست انجام می‌دهد، نباید از کسی طلبکار باشد، بلکه بدهکار مردم هم نیز هست. البته اگر یک کار درستی انجام شد، جا دارد ما آن را نشان دهیم تا شیرینی‌اش را حس کنیم. قطعاً این نافی حرف زدن از نقاط منفی نیست، بلکه باید با رویکرد تلاش برای اصلاح، این نکات نیز مطرح شود.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و سیاست اشتباه برای مقابله با آن در دهه گذشته بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی دهه گذشته، امروز مهمترین مشکل عموم مردم از جمله جوانان، در حوزه اقتصادی است. اگر دولت و تمام بخش‌های کشور بتوانند عقب‌ماندگی ده ساله کشور در حوزه اقتصادی را جبران کنند، در آینده جوانان حال‌ و هوای بسیار بهتری نسبت به امروز خواهند داشت.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد این‌که آیا دولت این نگاه را دارد تا با جهاد تبیین و نشان دادن نقاط مثبت کشور سعی کند جوانانی که در گذشته از کشور خارج شدند را به بازگشت به کشورشان ترغیب کند؟، گفت: قطعاً این نگاه در دولت وجود دارد. ما الان هم کم نداریم جوانانی که به آینده امید دارند و دستاورد‌های کشورمان را به شیوه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند. حتماً دولت و تمامی بخش‌های کشور، مدافع و حامی این مسیر هستند و خواهند بود. بهترین ظرفیت در این زمینه نیز از آن جوانان است که بهتر زبان هم‌نسلان خود را می‌دانند و ایده‌های نو را به اجرا می‌گذارند.

بهادری جهرمی در مورد نگاه دولت به جوانانی که نقدی به دولت دارند یا نگاه متفاوتی نسبت به مدیریت کشور دارند نیز اظهار کرد: اساساً دولت و تمامی بخش‌های حاکمیت، نمی‌توانند با تمام آحاد مردم همراه نباشند. مثلاً آیا دولت وقتی می‌خواهد یارانه‌ای را پرداخت کند، بین مردم تفکیک قائل می‌شود؟ جنس دولت این‌گونه است که وقتی می‌خواهد خدمات عمومی را ارائه دهد، مخاطبش عموم مردم است و هیچ دسته‌بندی ندارد. اساساً زیبایی جامعه و نظام آفرینش نیز به اختلاف‌نظر‌ها و تفاوت‌هاست. وقتی ما با دیدگاه‌های مختلف با هم صحبت می‌کنیم، تضارب آرا صورت می‌گیرد و نقاط ضعف شناسایی و نقاط قوت تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: اگر دولت سیزدهم توانست در مدت فعالیتش در حوزه دیپلماسی همسایگی موفق باشد، قطعاً در نتیجه اجرای یک سلیقه سیاسی نیست. وقتی همه سلیقه‌های سیاسی و اجتماعی دور یک میز می‌نشیند، وفاق به وجود می‌آید و با بیان تمامی نگاه‌ها، یک نتیجه مطلوب به دست می‌آید که دستاوردش را کل کشور استفاده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
دولت و مجلس شریف اجازه ساخت و ساز و تراکم بالا را در منطقه یک تهران را ممنوع کند تا قیمت ها کنترل شود با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
پدر اونهایی که داخلند رو درآوردید افتادید دنباله اونوریا!!!!؟؟؟؟با طرح هایی من درآوردیتون پدر ملت رو درآوردید وتحقیرشون میکنید،مثلا این طرح یارانه ااکترونیک که هرجامیری بهت میخندن و میگن بما چیزی‌نگفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
وقت ان هست کارشناسان برای اینده اجتماعی کشور چند ماه پزوهش کنتد که ایا لازم هست همه دانشگاه بروند
ایا همان مدرک فوق دیپلم برای حسرت نرفتن به دانشگاه کافی نیست
ایا بهتر نیست کف و سقف خواستن نیزو دررهمه دستگاهها فوق دیپلم بتشد
و عمر جوانان برایرگرفتن لیسانس هدر نرود
و به جلی دو سال لیسانس با مدرک فوق دیپلم دو سال بروند مدرک فنی حرفه ایی تجربی یاد بگیرند
چزا باید بروند دکترا بگیزند و دنبال میر خدمت باشند
بهتر نیست دانشگاه برای اهل تحقیق و پزشک و معلم و مهندس باشد و بقیه رشته های دستگاها همان فوق دیپلم کفایت کند

مثلا کسی که قرار هست وارد بازار کار شود بهنر نیست در حد همان فوق دیپلم تکنیسین برق باشد و سایر مهارت های برق را در مجتمع های فنی و حرفه ایی برق طی دو سال یاد بگیزد
و کسی که قراررهست تحقیق کند و نو اور باشد برود دنبال دکترای برق
کارشناسان بتید به لین مسله ورود کنندد

الان کم کم یک نمای ساختمان حداقل یک ماه دویست میلیون میشود نصف دستمزد نصف مصالح
ایا لازم هست این نما کار مدرک دکترای عمران داشته باشد؟؟یا همان مدرک فوق دیپلم عمران در کنار مهارت های ساختمان سازی فرد در مجتمع هافتی حرفه ایی یا میگبرد کافی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام.لطفا شعار ندید عمل کنید،این از وضعیت وعده ارزانی خودرو که داده بودید.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
درود
وقت بخیر
من به عنوان یک جوان ایرانی با همه چیز سازگار شدم و هر روز پرتلاش به اهداف و خدمت به مردم تلاش کردم اما بیان چند نکته ضروری است:
۱. من حریف رانت و پارتی بازی نشدم و هر فرد بالا دستی هر زمان که خواست با کاغذ بازی مرا چند ماه درگیر کرد.
۲. توان مقابله با قبیله بازی و حمایت های سلیقه ای در شهرستان را نداشتم پس به پایتخت مهاجرت کردم در شرایط خیلی سخت تر تلاش کردم.
۳. اغلب مدیران و کارشناسان درک درستی از کار تیمی ندارند و دانش کاربردی مطلوبی ندارند.
۴. اغلب مدیران و کارشناسان عاشق آمار هستند. چند نفر، چند تا دوره، موضوعات. تمایلی به اثربخشی برنامه ها دیده نشد.
۵. سطح خودخواهی و حسادت در افراد بسیار بالا هست، برای تسهیل کردن امور به ایده های فرد حمله می کردند.
۶. علاقه عجیبی در اغلب مدیران و کارشناسان به صندلی و سمت بود و این مسئله اجازه تعامل با آنها را نمی داد.
۷. یک پدیده در سیستم های اداری کشف کردم به نام صندلی خواهر برادری، این صندلی از مدیری به مدیر دیگر با رابطه فامیلی اهداء می شد. تفکر همچنان شبیه نفر قبلی بود.
۸. تبعیض و رانت مرا به آتش کشید. اغلب سر یک خط با دیگر شروع نکردم.
تجربیات من شبیه تجربیات سایر جوانان است.
بعضی ها هم که رفتند ...
در هر صورت من در این وضعیت تنها هستم.
ارزش زندکی من فعلا به خدمت به مردم و با مردم خلاصه می شود.
ارزش هایی همچون خانواده و ازدواج، فرزند، منزل و رفاه خیلی وقته از آن عبور کرده ام و تقریبا غیرقابل دستیابی شده است
.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
وقتی مردم نمیتونند تواین مملکت دوکیلیو گوشت بخرن بمونند واسه ی چی بمونند ازگوشنگی بمیرن همون بهتره فرارکنن جمع کنند برن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
اونهایی که رفتند دلشان برای وطن شان میتپه اونهایی که هنوز هستند آرزو دارند جور کنند بروند واین دولت مردان نمان در این چند ساله مقصر هستند نتوانستند کشور جوری اداره کنند واقتصاد را رونق ندادند جوانهای نخبه دل و دماغ برای ماندند داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
شما خودت رو جمع کن تصمیم گیری برای جوانان رو به خودشون واگذار
اخه مسئولین فرزندانشون کجا درس می خونند؟ کجا سر کار میرن؟ و ...

بهترین دوستان من در بهترین دانشگاه ها و مراکز صنعتی خارج از کشور مشغول هستند نمی گم زندگیشون عالی هست اما لااقل بی دغدغه هستند اما ما باید صبح بلند شیم اول چک کنیم امروز دلار و طلا چند شده با چندرغاز حقوق که میگیریم چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مصدق کرد
۲۲:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
اونایی که رفتن محاله برگردن،چون دقیقا مث جهنم ودوزخه،شما واسه اینایی که اینجا دارن جان میکنن چاره کار کن،نمیخواد برای جوانانی که خارج رفتن دلسوزی کنید،اینجا را دریاب،تا اونا تشویق بشن بیان ایران
France
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
ک برگردن حسرت ی ماشین ناچیزو بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
ما که موندیم داریم فسیل میشیم چرا هیچ غلطی نمیکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
عمرا کسی که نظم و عدالت اون طرف رو دیده باشه و با سواد واقعی باشه و کار خوب داشته باشه اصلا فکر برگشتن بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
حرفای شما مسولین شده حکایت بشو ولی باور نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
تا این شرایط فجیع و کشور ایزوله برای ایران هست
کسی برنمیگرده. بقیه بدرد خورها هم میرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
الان همه برمی گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
ای امو خودت تو هم اگه راحت بدن میری !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
اونا کار گیر آوردند و تو ناز نعمتند شنا نارحت اونا نباش
این بدبخت بیچاره های که نه پارتی دارند استخدام شند و پول برای رفتن دارند دریاب اکه راست می گید

هرچند بعید است راست بگید

شما وقتی راست می گید که دیگه دروغی وجود نداشته باشد
Germany
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
فعلا اول چاره ای برا اونا که هنوز نرفتن از مملکت بی اندیشید اونا که رفتن اگر دیدن اوضاع اوکی هست خودشون میان وگرنه تو این اوضاع کدام نخبه ای برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
نخبه وطن دوست نمی ره اگه هم برای تحصیل بره بر می گرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
مسولین کم اختلاس کنند ک یه آینده ی ناقابل برا جوان‌ها بزارن ب روی چشمم نمیریم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
توکشوروایستادن هیچ کاری نمیتونی بکنی چون با این گرونی نمیتونی ی مرغ بخری بخوری چ برسی خونه ماشین وحتی داشتن کار مردم با این شرایط حق دارن برن کشورهای خارجی زندگی کنندگان تا وقتیکه پیربشی اونوقت شاید تونستی خونه وشاغل بشی ولی توی کشورهای خارجی هم تندخونه دارمیشی هم تندمیتونی ماشین بخری چ لزومی داره بمونی تواین کشوری ک حتی نمیتونی زن بگیری باید برتی بری ب ی کشوری ک بعدش پولدارهای اشکالی نداره ازصفزشروع کنی چون میدونی اونجا اگ ازصف شروع کنی نتیجه میگیری ولی متاسفانه توی کشورخودمون نمیشه هیج کاری بکنی باید جمع کنیم بریم !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
هر چیزی که این دولت ازش حمایت بکنه رو به فنا میره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
آقازاده ها را برگردانید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
شما درها را باز بگذارید ببینید چقدر از جوانها می روند و چقدر بر می گردند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
همینطوری خشک و خالی که نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
علت رفتنشون برطرف بشه برمی‌گردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
آره اونام بیان مثل ما گشنگی بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
استخدام نداریم بودجه نداریم رد درخواست شدید سایت بسته است تحریم هستیم ضامن دولتی میخواهیم این حرف هایی هست که من از سن ۲۰ سالگی تا الان ۳۲ سالگی شنیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
خودتان با محدودیت و کاهش سرعت اینترنت باعث مهاجرت جوانان و نخبه ها شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
منظور از جوانان:
۱. جوانان فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام
۲. فرزندان جوان مسئولین طلبکار و بی لیاقت
۳. دامادهای جوان مسئولین طلبکار و بی لیاقت
۴. اگه چیزی موند شما بگذارید برای جوانان نخبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
دولت مشکل دلار ۵۰ هزارتومانی رو حل کنه جوانان خودشون برمیگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
بسیار عالی سخن گفتی احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
برعکس می گی دلار ارزون بشه زودتر به پول مهاجرت میرسند و میروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
این مملکت نخبه نمیخواد کارگر و کارمند میخواد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
خسته نشدید اینقدر حرف می زنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
شما حواست به جوانهای داخل کشور باشه که به خاطر بی عرضه گی مسولادن دارن از کشورشون کوچ میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
جوانی که با دل خودش دنبال آرزوهایش میگرده شهر به شهر کشور به کشور شاید نتیجه بگیره چون شماها متاسفانه کاری کردید که هیچ امیدی نیست قدر همین های که داخل کشور هستن را بدانید تا نرفتن چون خودتان خوب میدانید با اقتصاد و بقیه مسائل کشور چه کار کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
من از این کار شما متعجبم از انطرف میگویید جوانان به خارج نروند از انطرف تمام کارهای مهم وکلیدی را به انها که مدرک تحصیلی خارجی دارن میدید این دوگانگی ررفتار نشانه چیست؟ اگه اطلاعات براتون مهمه میتونید از استاد های زبده دعوت دعوت کنید مثل مربی فوتبالتا عده زیادی بتونند از این مطالب علمی استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام.حامی مردم باشید نه شرکتهای انحصاری خودروساز حلبی که در حال گرانفروشی اند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
رتبه تک رقمی کنکور اینجا مسافرکشی می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
ببین همین جووون هایی که موندن رو اگه میتونی حفظ کن...اگه اینكارو بکنی اونا که رفتن هم برمی‌گردن...البته نه با زور و اجبار و گران کردن آزادسازی مدرک تحصیلی و....
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
شما واسه همونایی که هستن ی چاره‌ای کنید که اینها هم نذارن برن، آوردن اونایی که رفتن، پیشکش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
درسته الان رفیق من دستگاههایی درست میکنه که اگه از چین وارد کنن دو برابر قیمته ولی میخاد از ایران بره فقط واس خاطر لجبازیش این فرد نخبست درسته شاید عضو انجمن نخبگان نباشه ولی نباید بذارید چنین افرادی برن از باشگاه خبرنگاران تمنا دارم این حرفو به گوش رییس جمهور برسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
19:21 اینها کسانی هستند که حداقل استعدادشون تا مرحله ساخت یک دستگاه دیده شده انقدر ادمهای مستعد هست که به خاطر شرایط نتونستند بالا بیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
به مردم داخل کشور هم توجه کنید
مبادا کسی به خاطر اینکه پول نداره از تحصیل و کار جا بمونه و افسرده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
آهن ربا درکی ازارزش طلا نداره وفقط آهن رو جذب میکنه با این شرایط هیچ انسان عاقلی به ایران برنمیگرده که برای خرید تیبا بره ثبت نام کنه وبا قیمت یک لنکروز سوار پراید بشه۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
آقای جهرمی محترم
خیلی تقسیمات داریم و یارانه ها یک مورد ساده است
کلا حرفهای خوب میزنی.
جوانان منظور تحصیلکرده برگردند و ادعای تحصیل در غرب دارند و چند تا کاری هم برای جوان داخلی باشد تصاحب کنند خوشی هاشون کردند ما جوانان بیکار زیاد داریم جوان تحصیلکرده در دفتری صبح تاعصر کار میکند برای ۵ میلیون پول رایج ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
فعلا خونه هایی که وعده ساختشو دادید بسازید فعالیت برون مرزی پیش کشتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
جوانان متاسفانه هیچ اعتماد و امیدی به دولت ندارند مگه سال ۹۹ سرمایه مردم و جوانان تو بازار سرمایه نابود نشد و هنوز با این تورم به اصل پولمون نرسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
شما وام ازدواج منو بدین این 6ماهه تاید نمیشه بعد حامی جوانان بشید مسخرمون کردین همش دروغ میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
با سلام دولت مردان عزیز، ریاست محترم جمهور لطفا دستور بدهید حقوق عقب افتاده ی معلمان حق التدریس پرداخت بشه ۴ ماه هستش حقوق دریافت نکردیم زندگی به سختی می گذرد شرمنده زن و بچه هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
همین جوانانی که درکشور هستن وبیکارن روحامی باشید آنهایی که خارج ازکشورن پیش کش
مطمئن باشید اگر کشور به همین روال ادامه پیداکند دیگر هیچ جوان حتی میانسالی درکشور باقی نخواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

آنها که به خارج رفته اند دو دسته هستند:
اول آنها که دیگر در ایران هیچ ندارند،
دوم آنها که هنوز در ایران سرمایه دارند،

دسته اول را به شرطی حمایت می کنیم که برای ایران منفعت
داشته باشند
دسته دوم باید شرایطی برابر خارج برای خدمت به کشور برایشان ایجاد شود،

پس علی الحساب به دنبال دسته دوم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۱۵:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
خواب دیدی خیر باشه که جوانان نخبه دیگه به کشور برگردند موقعه ایی که بایستی کاری می کردید که از کشور فرار نکنند انجام ندادید حالا که غربی ها جذبشون کردند چطور برمی گردند
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
بالا بردن سن بازنشستگی نشان از توجه دولت به جوانان است تا انان را بیشتر پشت در اداره های دولتی و خصوصی معطل بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
بله متاسفانه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۵:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
اگه ذره ای به فکر مایین حداقل اجازه بدین دانشجوهای خارج از کشور ک مشمولن بیان مملکت خودشون خونوادشونو ببینن . من چرا تا سه سال اینده نباید بتونم بیام ایران ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
همونطوری که حامی بورسه دیگه ؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
دلخوش به و۱عیت اقتصاد باشند یامحدودیتو اینترنت در عصر ارتباطات ؟
آخرین اخبار